Gå til innhold

I de sene nattetimene,

Anbefalte innlegg

Gjest Vil være anonym nå

Jeg ser bort på deg. Det er så vidt jeg kan skilne dine trekk i mørket. Den tunge pusten din som varsler om dyp søvn.

Hjertet mitt begynner å banke hardere. Og jeg kjenner kjærligheten jeg har for deg. Hvor høyt jeg elsker deg, min dom. Og jeg takker de høyere makter, for at du valgte meg til din sub. For at du stadig tar oss et skritt videre. Vi har vokst godt sammen, samspillet mellom oss trenger ikke lenger ord. Jeg tar forsiktig min hånd og stryker deg fjerlett over kinnet, redd for at du skal våkne. Jeg kjenner fortsatt den bankende følelsen etter din straff. Jeg stryker lett over der det er verst, kjenner det svi. Tårene presser seg frem, tårer av lykke. Av smerte. Av kjærlighet for deg.

Jeg kjenner endelig den fred som jeg har søkt etter hele mitt liv. Så lenge jeg er din, er jeg der jeg hører til.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/267829-i-de-sene-nattetimene/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Johs. Johanne

Folk misforstår deg visst her, du burde kanskje skrevet "straff". Så bra du har funnet noen som passer for deg. Jeg antar dom- og sub-rollen er selvvalgt og ønsket? Selv syns jeg det høres komplisert ut, men du beskriver det jo som lett og riktig for dere, så da så.

Gjest little miss story

Jeg forstår ikke. Elsker du en mann som slår deg?

Ja, og for hvert slag elsker jeg han høyere. Det er ikke så voldelig som det det hørtes ut. (måtte lese innlegget mitt en gang til) Det er en livstil vi har. ikke mishandling. Noe vi begge pratet masse og lenge om før vi gikk inn i den livstilen. Og vi har satt opp regler slik at ingen av oss skal overkjøre den andre.

Gjest little miss story

Kjenner selv den kjærligheten som du føler...tross det vonde...

Du har fysisk smerte...jeg har psykisk...

Må kjærligheten gjøre så vond?

For meg gjør ikke denne kjærligheten vondt. Det er en del av livsstilen vi begge har valgt. En livstil som passer for oss begge og som har ført oss nærmere hverandre psykisk.

Annonse

Gjest vil være anonym akkurat nå

Folk misforstår deg visst her, du burde kanskje skrevet "straff". Så bra du har funnet noen som passer for deg. Jeg antar dom- og sub-rollen er selvvalgt og ønsket? Selv syns jeg det høres komplisert ut, men du beskriver det jo som lett og riktig for dere, så da så.

Burde visst det. Ja det er selvvalgt. Og jeg må bare si jeg aldri har hatt et bedre forhold. Et d/s forhold er slett ikke komplisert. Det kommer helt ann på hva du gjør det til. Og hvis du tenker på det sosiale. så er det skulte budskap i kroppspråket vårt. sånn at det ikke er åpenlyst for andre.

Gjest til den anonyme

Burde visst det. Ja det er selvvalgt. Og jeg må bare si jeg aldri har hatt et bedre forhold. Et d/s forhold er slett ikke komplisert. Det kommer helt ann på hva du gjør det til. Og hvis du tenker på det sosiale. så er det skulte budskap i kroppspråket vårt. sånn at det ikke er åpenlyst for andre.

Hva betyr d/s?

Gjest vil være anonym nå.

Hva betyr d/s?

Det betyr dominant/submissiv. Man kan også ta det som hersker/tjener. Master/mistress og slave.

Den submissive underkaster seg den dominante totalt. lar h*n få full kontroll over seg. En underkastelse skal skje av egen fri vilje, og av tillit, trygghet, ydmykelse, respekt og kjærlighet+++.

Det er mange varianter å føre et d/s forhold, noen switsher andre har sin rolle. noen bare pga det seksuelle, andre på full tid. 24/7.

Gjest til den anonyme

Det betyr dominant/submissiv. Man kan også ta det som hersker/tjener. Master/mistress og slave.

Den submissive underkaster seg den dominante totalt. lar h*n få full kontroll over seg. En underkastelse skal skje av egen fri vilje, og av tillit, trygghet, ydmykelse, respekt og kjærlighet+++.

Det er mange varianter å føre et d/s forhold, noen switsher andre har sin rolle. noen bare pga det seksuelle, andre på full tid. 24/7.

Har dere det på fulltid? Jeg vet ikke om noen som har denne livsstilen her.

Gjest til den anonyme

Ja, og for hvert slag elsker jeg han høyere. Det er ikke så voldelig som det det hørtes ut. (måtte lese innlegget mitt en gang til) Det er en livstil vi har. ikke mishandling. Noe vi begge pratet masse og lenge om før vi gikk inn i den livstilen. Og vi har satt opp regler slik at ingen av oss skal overkjøre den andre.

Hvorfor slår han? Har du gjort noe i forkant da eller er det en lek?

Gjest lumelia

For meg gjør ikke denne kjærligheten vondt. Det er en del av livsstilen vi begge har valgt. En livstil som passer for oss begge og som har ført oss nærmere hverandre psykisk.

jeg forstår ikke helt, hva gjør vondt? hva gjør der med hverandre? kjerligheten smerter iblandt det er for sikkert..

Annonse

Hvorfor slår han? Har du gjort noe i forkant da eller er det en lek?

Han slår ikke i den forstand. Heller mere ris på rompa, låra, eller "straff" på en annen måte, slik som å gå uten å få lov til å få orgasme. Ja der er det bare fantasien som stopper en. En straff blir ikke gitt for moroskyld. det blir gitt fordi jeg ikke gjør noe han ber meg om.

jeg forstår ikke helt, hva gjør vondt? hva gjør der med hverandre? kjerligheten smerter iblandt det er for sikkert..

Ja soliklart gjør kjærlighet vondt av og til. Men hva vi gjør med hverandre. Det er vel en litt mere privat sak. Men kan gjerne dele små ting. eks. han ber meg om en ting, jeg gjør det ikke. da er det "straff" å få. slik som noen slag på baken. Eller jeg må gå noen dager med pirring uten å få orgasme. Der er det bare fantasien som setter grenser. Men som sagt denne livstilen er selvvalgt av oss begge.

Vi har det på fulltid, og vi kjenner mange som har det slik som oss, i forskjellige grader.

Hvordan kan du føle og vite at han elsker deg og respekterer deg da når han kan denge deg når det passer han og du godtar det? Hørtes sykt ut.. Jeg ville i hvert fall vært dominant da! :) Hehe.. Underkaster meg ikke noen. Men hvorfor påføre den man elsker fysisk smerte? Vondt er vondt, uansett. :) Er jo ikke godt å få juling???

Hmm... dette hadde jeg vansker med å skjønne.

Han slår ikke i den forstand. Heller mere ris på rompa, låra, eller "straff" på en annen måte, slik som å gå uten å få lov til å få orgasme. Ja der er det bare fantasien som stopper en. En straff blir ikke gitt for moroskyld. det blir gitt fordi jeg ikke gjør noe han ber meg om.

Såpass ja! Tror jeg hadde eksplodert og gitt et slag igjen. :) Skjønner ikke at du kan ha glede av å leve sånn? Slaveri.. Han lever sikkert livet som får det som han vil hele tiden.

Gjest enda en som er anonym nå

Hvordan kan du føle og vite at han elsker deg og respekterer deg da når han kan denge deg når det passer han og du godtar det? Hørtes sykt ut.. Jeg ville i hvert fall vært dominant da! :) Hehe.. Underkaster meg ikke noen. Men hvorfor påføre den man elsker fysisk smerte? Vondt er vondt, uansett. :) Er jo ikke godt å få juling???

Hmm... dette hadde jeg vansker med å skjønne.

Du vil nok uansett ikke forstå det dersom du ikke har en submissiv legning.

For oss som har det, så kjenner vi smerten, men vi nyter den samtidig, og jeg kan ikke forklare det på noen annen måte.

Så teit det enn høres ut, så kan jeg riktig kose meg med å sette meg på en øm bakende dagen derpå.

Såpass ja! Tror jeg hadde eksplodert og gitt et slag igjen. :) Skjønner ikke at du kan ha glede av å leve sånn? Slaveri.. Han lever sikkert livet som får det som han vil hele tiden.

Vi har satt opp spesifikke regler for hva som er lov og ikke. siden dette er en livfstil. Han lever ikke et liv hvor han får det som han vil hele tiden. Han må faktisk måke, klippe gress og gå ut med søpla og div annet husarbeid.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...