Gå til innhold

5 uker på vei, brunlig utflod. Svar fort, er redd!

Anbefalte innlegg

Gjest helle fl

Hei, er 5 uker på vei....alt vel så langt, men fikk i dag en brunlig utflod. Ikke tegn til blod, og utflod er lysebrun.

Hva er dette??? er litt redd...Og har litt sånn mens-smerter og kjenner meg hoven i underlivet, for å prøve beskrive det hele.

Fortsetter under...

Hei. Skjønner veldig godt du er redd. Jeg har ingen fasit på din utflod, men jeg gikk selv med slik utflod fra 6 uker til rundt 20 uker. Ble sykemeldt, fikk beskjed om å ta det rolig. (hadde hel stilling som renholder og to barn under tre år.)

Tok en ultralyd i uke 8 som viste et lite foster med bankende hjerte. Og idag er det lille fosteret en bestemt krabat på over tre år :-)

Ta det med ro, ring en lege og få deg en akutt time der.

Lykke til!

Hei! Forstår godt din bekymring! Jeg hadde brun utflod, tidvis svart fra 1 uke etter eggløsning til ca 6 uker. Hadde også ganske mye menstruasjonssmerter. Var veldig slitsomt å vere bekymret så lenge og jeg tenkte veldig masse på dette. Men det gikk veldig bra! Både legen og jordmor var veeeldig skeptiske til dette, og mente at det kom til å ende i abort, men den lille motbeviste alt! Det er veldig vanlig med litt blødninger i begynnelsen.

Jeg gikk til legen og tok HCG prøver med to dagers mellomrom 3 ganger for å sjekke at graviditeten utviklet seg som den skulle. Nivået doblet seg hver gang så her var alt fint. Og nå venter jeg bare på at den lille skal komme ut og se dagens lys. Bare noen få uker igjen nå!

Lykke til! Håper det ordner seg for deg. Det tror jeg!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...