Gå til innhold

Manglende ereksjon

Gjest Savner en pikk som viser den vil ha meg

Anbefalte innlegg

Gjest Savner en pikk som viser den vil ha meg

Er det vanlig blandt menn rundt 35 + - at ereksjonen uteblir, eller at den bare blir halvstiv, og at den blir slapp i enkelte stillinger?

Mannen min påstår han elsker å bli sugd, de gangene jeg har gjort det i det siste har han blitt helt liten. Og han blir ikke kjørbar etterpå.

Dette gir frustrasjon til begge parter. Gjør jeg noe galt tro, eller er jeg lite pen? Utrolig rare tanker man får når slike ting går på tverke.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/267870-manglende-ereksjon/
Del på andre sider

Fortsetter under...

De fleste i den alderen har nok ikke noe problem med ereksjonen, men samtidig vet vi at noen kan ha det også. Det varier nok endel.

Dette har ikke noe med deg å gjøre, så ikke tenk at på det. Du er helt sikkert pen, fin og god nok på alle måter. Manglende ereksjon har ikke noe med dette å gjøre.

Det kan være at han er sliten, bruker medisiner som han reagerer på, eller det kan være så enkelt at han er inne i en fase hvor dette er litt labert en stund, osv, osv,

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/267870-manglende-ereksjon/#findComment-2164107
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...