Gjest gravid eller ikke? Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Nå trenger jeg virkelig noens mening her altså.... Må få lov til å "laine" opp syklusen min...Trodde kanskje jeg var gravid, og mens på vertid, men nå lurer jeg veldig.... 18 januar - første dag i min siste mens 1 februar - eggløsning (tror jeg) 8 februar - liten blødning (lyyyys rosa)...kanskje festeblødning? 15 februar - ventet mens. Mange menssmerter, ingen mens 23 februar ( idag) - lysbrun utflod på morgenen. Nå , lyyyyserosa utflod med små blod-tråder...krampeaktige små-smerter, "hoven" i underlivet HVA skjer??? Kan jeg ha bomma og trodd at det lyserosa den 8 februar var festeblødning, men så var det kanskje eggløsningsblødning som var forsinket? i såfall burde jeg jo fått mensen i går, da?....ehm...er det noen som skjønner dette? Er litt engstelig her nå...sukk... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/267877-hva-skjer-med-meg/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.