Gå til innhold

Hva skjer med underlivet mitt?

Anbefalte innlegg

Gjest gravid eller ikke?

Nå trenger jeg virkelig noens mening her altså....

Må få lov til å "laine" opp syklusen min...Mulig jeg er i feil tråd, men håper dere overlever det

18 januar - første dag i min siste mens

1 februar - eggløsning (tror jeg)

8 februar - liten blødning (lyyyys rosa)...kanskje festeblødning?

15 februar - ventet mens. Mange menssmerter, ingen mens

23 februar ( idag) - lysbrun utflod på morgenen. Nå , lyyyyserosa utflod med små blod-tråder...krampeaktige små-smerter, "hoven" i underlivet

HVA skjer??? Kan jeg ha bomma og trodd at det lyserosa den 8 februar var festeblødning, men så var det kanskje eggløsningsblødning som var forsinket? i såfall burde jeg jo fått mensen i går, da?....ehm...er det noen som skjønner dette? Er litt engstelig her nå...sukk...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/267878-hva-skjer-med-underlivet-mitt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror nok du er på rett forum forsåvidt, men det er nok ingen her som kan fortelle deg om du er gravid eller ei... Vet du hva jeg ville gjort? TATT EN TEST :-)

Hvis du har hatt ubeskyttet sex i perioden siden forrige mens, så kan du jo absolutt være gravid altså! :-)

Løp og kjøp en test du! Og så ønsker jeg deg lykke til og håper du får så mange streker som du ønsker deg...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...