Gå til innhold

Noen som har MS eller kjenner noen som har det?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg tror ikke du gjør deg selv noen tjeneste ved å spekulere altfor mye på dette. Du kan lese fakta f.eks. på ms-forbundet sine sider. Det finnes så utrolig mange symptomer som KAN være uttrykk for MS, men som ikke trenger å være det.

Vent på utredningen og forhold deg til utfallet av den.

http://www.ms.no/cgi-bin/msforeningen/imaker?id=327&visdybde=1&aktiv=327

Jeg har ikke selv MS, men har hatt en ektefelle som fikk en annen nevrologisk sykdom som hadde noen fellestrekk med MS.

Gjest ms-rammet?

Jeg tror ikke du gjør deg selv noen tjeneste ved å spekulere altfor mye på dette. Du kan lese fakta f.eks. på ms-forbundet sine sider. Det finnes så utrolig mange symptomer som KAN være uttrykk for MS, men som ikke trenger å være det.

Vent på utredningen og forhold deg til utfallet av den.

http://www.ms.no/cgi-bin/msforeningen/imaker?id=327&visdybde=1&aktiv=327

Jeg har ikke selv MS, men har hatt en ektefelle som fikk en annen nevrologisk sykdom som hadde noen fellestrekk med MS.

Takk for svar. Er enig atdet ikke er så lurt å spekulere og lese seg "mørke-redd". Jeg kjenner ingen med MS og har ikke tenkt på at det var noe som jeg kunne ha. Skal ta MR nå for å utelukke. Når jeg da leser om MS så ser jeg at jeg har flere symptomer som kan stemme med MS, men det er jo slik at det trenger ikke bety det heller. Jeg får nok vente på svar på MR, og håpe det beste.

Takk for svar. Er enig atdet ikke er så lurt å spekulere og lese seg "mørke-redd". Jeg kjenner ingen med MS og har ikke tenkt på at det var noe som jeg kunne ha. Skal ta MR nå for å utelukke. Når jeg da leser om MS så ser jeg at jeg har flere symptomer som kan stemme med MS, men det er jo slik at det trenger ikke bety det heller. Jeg får nok vente på svar på MR, og håpe det beste.

Mange av de samme symptomene kan ha sin årsak i andre ting enn MS, det er dette som gjør det så vanskelig.

• 1 måned senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...