akicha Skrevet 23. februar 2007 Skrevet 23. februar 2007 Hva betyr det når jeg har brun strek fra navelen og ned uten å være gravid? Har hatt det så lenge jeg kan huske og har aldri vært gravid... Har jo ingenting med graviditet å gjøre dette spørsmålet EGENTLIG, men siden det var skrevet om denne streken lenger ned her... 0 Siter
jessica86 Skrevet 27. februar 2007 Skrevet 27. februar 2007 Sies jo at du får denne streken da du er gravid pga at magemusklene deler seg for å gi plass til en voksende livmor.. men da du ikke er gravid aner ikke jeg.. 0 Siter
akicha Skrevet 27. februar 2007 Forfatter Skrevet 27. februar 2007 Sies jo at du får denne streken da du er gravid pga at magemusklene deler seg for å gi plass til en voksende livmor.. men da du ikke er gravid aner ikke jeg.. Da har vel kroppen min allerede gjort seg klar da :-) Det er forresten ikke bare den som føler seg klar ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.