Gå til innhold

Jeg blir GAAAL...

Anbefalte innlegg

Gjest Venteren...

Vel - gal er kanskje å ta litt hardt i, men jeg er ihvertfall ganske på tuppa! Prøver å være som vanlig utad, men inni meg dreier alt seg om èn ting - er jeg gravid nå???

Etter å ha brukt laaang tid på å overtale mannen min (jeg hadde egentlig gitt opp da han plutselig ombestemte seg...) har vi nå satt i gang med nr 3. Og ettersom jeg har vært igjennom dette to ganger før trodde jeg at jeg skulle ta det hele med knusende ro, men jeg er like gira som med førstemann!

Jeg TROR vi traff EL, men det er jo ikke så lett å vite. Venter en eventuell mens ca 5-6 mars, så det er lenge til jeg kan teste....

MEN - jeg føler meg jo gravid da :o) Litt oppblåst, mye murringer i magen, og i dag fikk jeg vondt nederst i ryggen da jeg var i byen og shoppet litt :o) Er klar over at man kan kjenne mye rart når man ønsker det sterkt nok, men hvis jeg blir kvalm en dag - da er jeg ihvertfall sikker! :o)

Måtte bare lufte tankene litt, blir jo tussete av å vente og ikke vite noe!!!

Kanskje jeg er tilbake om noen uker og kan lansere en rykende fersk termindato?

God helg til alle gravide og snart-gravide!

Hilsen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/267976-jeg-blir-gaaal/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...