Gå til innhold

Testen viste negativ, men jeg er helt på tuppa..

Anbefalte innlegg

Gjest ikke helt etter planen

Jeg har ikke noe sterkt ønske om å være gravid, og da testen viste negativt ble jeg skikkelig letta. Men mensen lar fremdeles vente på seg, og nå begynte jeg fader meg å gråte fordi jeg leste i en nettavis at Märta Louise ledet bursdagsmarkeringen til kongen. Nå er apoteket stengt, så jeg får ikke tatt noen ny test, men pleier de ikke å vise riktig svar? Jeg hadde mensen enten i uke 2 eller 3 i januar, men har 5 ukers sykluser. Tok test på tirsdag denne uken.

Fortsetter under...

I verste fall kan du jo ha testet for tidlig... Siden du har ekstra lang syklus... Så bare sånn omtrentlig på kalenderen, og det kan jo hende du ikke skulle hatt mensen før nå i helga eller noe...

Her i byen er det alltid et apotek som har åpent enten døgnet rundt eller på søndag, husker ikke helt. Kan det være et søndagsåpent apotek der du bor?

Og til slutt..., det der med å lett ta til tårene sånn er jeg før mensen HVER gang. Kanskje det bare er PMS?

Jeg var redd for at jeg kunne være gravid en gang det passet veldig dårlig, og klarte å innbille meg nesten helt sikkert at jeg VAR gravid selv om testen var negativ. Jeg kjente både det ene og det andre både her og der. Masse tegn på graviditet. -Men jeg var IKKE gravid :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...