Gå til innhold

Har heterofile menn sex med menn??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei, eg har ikkje det, men eg veit om dei som har det. Det er sjeldan ein er berre hetero eller berre homo. Mange jenter som forelsker seg i menn kan godt tenkje seg jentesex, og det same gjeld for mange hetero menn, det er berre litt meir uvanleg.

Gjest vet ikke helt med dette..
  Bassisten skrev (På 24.2.2007 den 22.39):

Nei, eg har ikkje det, men eg veit om dei som har det. Det er sjeldan ein er berre hetero eller berre homo. Mange jenter som forelsker seg i menn kan godt tenkje seg jentesex, og det same gjeld for mange hetero menn, det er berre litt meir uvanleg.

Som et engangstilfelle da? For å ha prøvd det?

Hva slags type menn er dette da??

vet ikke helt med dette.. skrev (På 24.2.2007 den 22.59):

Som et engangstilfelle da? For å ha prøvd det?

Hva slags type menn er dette da??

Det er heilt vanlege menn som like gjerne kan tenkje seg å kose seg med ein mann som med ei dame.

Det betyr ikkje at dei forelsker deg i menn. Sex og forelskelse er to ulike ting.

Har du ikkje høyrd om gifte jenter som likar jentesex?

Gjest vet ikke helt med dette..
  Bassisten skrev (På 24.2.2007 den 23.06):

Det er heilt vanlege menn som like gjerne kan tenkje seg å kose seg med ein mann som med ei dame.

Det betyr ikkje at dei forelsker deg i menn. Sex og forelskelse er to ulike ting.

Jo, men jeg synes vel det er litt spesielt.

Fikk greie på at kjæresten har hatt sex med tre forskjellige menn da han var yngre - kun for å ha prøvd det, som han sier.

Vet ikke helt hva jeg skal tenke om dette. Tror ikke han er homofil, eller bifil heller. Han sier han ikke syntes det var noe særlig.

Men hvilket forhold har denne personen til sex??

Annonse

vet ikke helt med dette.. skrev (På 24.2.2007 den 23.12):

Fikk greie på at kjæresten har hatt sex med tre forskjellige menn da han var yngre - kun for å ha prøvd det, som han sier.

Vet ikke helt hva jeg skal tenke om dette. Tror ikke han er homofil, eller bifil heller. Han sier han ikke syntes det var noe særlig.

Han er heilt sikkert ikkje homofil - ein må som skrevet før ikkje vera homofil for å kunne nyte sex med nokon av same kjønn. Det er framleis litt tabu, kanskje, men det er mykje meir vanleg enn ein skulle tru.

Bassisten skrev (På 24.2.2007 den 22.39):

Har aldri hatt, og kunne aldri tenkt engang, å ha sex med en annen mann. Har du de tankene er du ikke hetero, men bifil.

Gjest Helt sikkert!
  vet ikke helt med dette.. skrev (På 24.2.2007 den 23.12):

Når han må prøve tre forskjellige ganger så tror jeg det bør ringe ei bjelle for både han og deg. Ikke en liten tingelingbjelle, men ei diger kubjelle.

En tjaaaaaaaaaaa, nei ikke det heller, men tre???

Det at han har gjort det! viser jo helt klart at han har hatt lyst.

Eller så kan det være skjulte ting du ikke vet. At han har blitt misbrukt som liten og ikke skjønner eller vet/visste bedre.

Nei, tror egentlig ikke det heller i og med han sier det som han gjør.

Her er det nok snakk om en som liker både staken og rosen på kaken.

Nuvel, det er ditt valg, men pass deg så du ikke blir lurt trill rundt av en som bruker deg som et pent skall for å skjule sine lyster. Som bruker opp dine beste år for at `han må jo få være seg selv`

Vanskelig å si sånn for din del gitt, men en ting er ihvertfall sikkert og det er at jeg hadde aldri orket tanken på sex med en mann som hadde knulla andre menn.

stone skrev (På 25.2.2007 den 0.31):

Har aldri hatt, og kunne aldri tenkt engang, å ha sex med en annen mann. Har du de tankene er du ikke hetero, men bifil.

Dersom ein er mann og er i stand til å forelske seg i ein mann er ein homofil. Dersom ein ikkje forelsker seg i menn men kvinner er ein heterofil. Ein kan foretrekke kvinner som partner og likevel ha _sex_ med menn. Dette har vore svært vanleg opp gjennom historia, f.eks. i romertida.

Det er nok dagens samfunn som framleis har eit tabuforhold til homosex som gjer at du har dei haldningane du har.

Annonse

Bassisten skrev (På 24.2.2007 den 23.06):

Nei, Basse. De menn som kan eller vil ha sex med andre menn er ikke 'helt vanlige' (hetero)menn, men bifile menn. Forøvrig så kan disse menn være helt vanlige menn i alle andre sammenhenger.

Uansett hvor mye du vil normalisere sex mellom samme kjønn, så har vi tre begrep. Hetero, bifil og homo.

Helt sikkert! skrev (På 25.2.2007 den 3.10):

Menn som er 100% hetrofile vil aldri tenke tanken om homosex.

Likeså. Kvinner som er 100% hetrofile vil heller ikke tenke tanken på lesbesex.

Men selvsagt har du de midt i mellom og der tror jeg nok typen din er.

Når ga trådstarter inntrykk av at spørsmålet gjaldt typen "hennes"? Hun ga ikke engang inntrykk av at hun er kvinne.

Gjest Helt sikkert!
  rewa skrev (På 25.2.2007 den 13.06):

Når ga trådstarter inntrykk av at spørsmålet gjaldt typen "hennes"? Hun ga ikke engang inntrykk av at hun er kvinne.

Hvis du leser hele tråden så ser du at innskriver sier det er kjæresten. I og med spørsmålet dreier seg om hvorvidt det er normalt med sex mellom menn, så skulle det vel si seg selv at innskriver er en kvinne.

En homofil mann hadde vel ikke spurt om det var vanlig om menn hadde sex med hverandre.

ShitDiddelyDo

Heterofile menn har ikke sex med andre menn.

Homofile/bifile/biseksuelle menn har sex med andre menn.

Men det finnes helt sikkert grader av de ovennevnte legningene, men en heterofil mann som har sex med andre menn har naturligvis et aldri så lite snev av tiltrekning mot menn - som tilfellet naturligvis også er med kvinner som har sex med andre kvinner.

100 % heterofile menn har ikke sex med andre menn, men jeg har lest et eller annet om at de færreste er 100 % heterofile.

Nei, jeg har aldri hatt sex med menn.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...