Gå til innhold

nesten synlig graviditetstest

Anbefalte innlegg

Gjest nesten synlig

I går kveld tok jeg en clear blue-test..den viste negativt,men i dag mornings når jeg så på den så hadde den en helt svak svak strek som positiv,,så jeg tok en ny nå nettopp.Den var lik.Er jeg kansje gravid,,eller ser jeg syner??Noen som har opplevd dette,,???

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/268050-nesten-synlig-graviditetstest/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Pontiac

Det heter seg at strek, uansett hvor sterk/svak den er menes gravid.

Det kan være at du er såpass tidlig ute at det er lite hcg i urinen din.

De sier også at testen skal leses av etter et par minutter og at svar som kommer etter lang tid ikke skal tas alvorlig.

Siden du har tatt en test i dag morges som viser positiv så er det nok slik, at du er gravid.

Gratulere.

Det tror jeg kommer an på HVOR svak denne streken er...

Jeg hadde slik ultrasvak strek uten å være gravid. Det var en blå strek som jeg bare såvidt kunne skimte, og den var falsk alarm hvertfall...

Jeg håper du snart får en klar og tydelig blå strek så du kan bli helt helt sikker :-)

Annonse

Det tror jeg kommer an på HVOR svak denne streken er...

Jeg hadde slik ultrasvak strek uten å være gravid. Det var en blå strek som jeg bare såvidt kunne skimte, og den var falsk alarm hvertfall...

Jeg håper du snart får en klar og tydelig blå strek så du kan bli helt helt sikker :-)

Når du fikk en helt svak strek så betyr det mest sannsynlig at du var gravid, men at du mistet med det samme. Dette skjer i svært mange svangerskap og oftest vet man ikke at man har vært gravid.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...