Gå til innhold

Hva er dette? (kul ved skjedeinngangen)

Anbefalte innlegg

Gjest klinkekula

I går fant jeg en kul inni vevet helt nederst ved skjedeinngangen. Kulen er hard og helt rund, på størrelse med en klinkekule. Jeg kjenner den når jeg har en finger inni skjeden og en finger på utsiden, og kulen er helt nederst på venstre side.

Noen som vet hva dette er?? Har lest litt om cyster, tror kanskje det kan være det, men jeg føler meg litt usikker.

Noen som vet? Skal ringe lege i morra uansett for sikkerhets skyld... (Vet at jeg muligens er gravid også, derfor vil jeg få sjekket ut hva dette er.)

Hilsen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/268052-hva-er-dette-kul-ved-skjedeinngangen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Dolly26

Slik du beskriver er jeg nesten sikker på at jeg hadde da jeg gikk gravid og har enda.

Da jeg var på sjukehuset på sjekk sa jordmora at jeg skulle se om den ble borte da jeg hadde født(fødte i april 06),men det har den ikke blitt.Jeg synes bare den har blitt mindre.Tror min var så stor som en cherrytomat,men nå er den mindre,men mer oval synes jeg.Er ikke vond synes jeg,men litt ekkel.Tror det kan ha gått et blodkar der nå,for jeg så meg i speilet i går og da var jeg litt blå i mellomkjøttet.

Har aldri fått noe svar på hva det egentlig er.Trodde den ville bli borte også har jeg på en måte glemt hele greia..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...