Nickie82 Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Hei. Har i et halvt år hatt en del smerter nede på høyre side av magen. Har ikke merket noe unormalt på utflod. For en uke siden hadde jeg og min mann sex 3 dager på rad. Dagen etter siste samleie merket jeg noe brunlignende i utfloden. Vil ikke kalle det for blødning da det var veldi lite. Har hatt en del smerter over skambeinet og mot høyre side, og ble egnsteli. Blødningene har pågått i 3-4 dager (ikke alle dagene). Det er så lite at jeg ikke trenger bruke truseinnlegg en gang. Jeg bestilte meg time hos legen, som foretok en GU. Han kunne ikke se noe unormalt, men sa jeg hadde en lettblødende livmorhals. Jeg er veldig redd for kreft i underlivet, og jeg synes det er så lenge å vente på svar på de prøvene. Har hatt litt hyppig vannlating. Ellers i fin form. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/268065-kreft/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.