kkflm Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Hei. Jeg har opplevd noen ganger når jeg og min kjæreste har sex og jeg er veldig opphisset, at jeg blir altfor våt i skjeden (kan formelig høre surkle lyder..), og at det etterlates en litt stor våt flekk på lakenet til slutt. Det lukter ikke urin! Men må innrømme at jeg har blitt litt forfjamset over dette og at min første tanke har vært om jeg faktisk har tisset på meg under sex. Dette har skjedd når det er dype støt. Og jeg føler selv at jeg gjerne nærmer meg en orgasme - nytelsesmessig,men føler også at det på et vis er et trykk i skjeden-men vet ikke om det er orgasme? Jeg har lest at dersom det er g-punkt orgasme kan d utløse en sprut orgasme, men at denne kommer fra urinrøret og ikke fra skjeden. Som jeg jo føler dette gjør, basert på at jeg nesten blir for våt, noe min kjæreste har kommentert for det påvirker jo hans nytelse av d hele også. Og G-punkt blir vel heller ikke berørt på riktig måte når det er snakk om dype støt her. Er dette vaginal orgasme, uten at jeg på en måte føler at jeg har nådd orgasmetoppen i det vannet går..? Eller hva er dette ? Jeg har aldri hatt vaginal orgasme før, som jeg vet om da. Og jeg hadde vel trodd at jeg ville merke det.:)Men en annen ting er at de 2 siste gangene dette skjedde følte jeg at d luktet litt urin på dn våte flekken, og da ble jeg litt bekymret hva det da egentlig er? For det kan vel ikke være slik at jeg faktisk tisser på meg, det er jo i så fall veldig sjenerendes og flaut. Men igjen så henger jo heller ikke det sammen med at det kommer fra skjeden, og ikke fra urinrøret. Eller blir jeg lurt av følelsen av at det kommer fra skjeden. Håper at du kan hjelpe med å besvare disse spørsmålene. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/268105-v%C3%A5t-orgasme/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Det er nok bare store mengder safter og kanskje har du blitt så stimulert at du har sprutet litt også, selv om du ikke har fått orgasme. ) Urin er det ikke, men det kan jo ha ligget en dråpe urin i urinrøret som saftene har feid med seg når de kommer ut. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/268105-v%C3%A5t-orgasme/#findComment-2166308 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gro Isachsen, Sexolog Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Det kan virke som om du får en vaginalorgasme og at du blir ekstra våt i skjeden når så skjer. Noen få får slike orgasmer ved ekstra dype støt. Det er neppe er en g-punkt orgasme du får. Disse fremkalles sjelden under samleie, men oftes ved å bruke fingre eller en vibrator mot fremre skjedevegg. Noen hevder imidlertid de får g-punktorgasmer under penetrening, men at det krever helt spesielle samleiestillinger, der den fremre skjedeveggen får svært kraftig stimulering. Men, som du skriver, ved en g-punktorgasme kommer dusjen fra urinrøret, ikke fra skjeden. Kommer den ekstra lubrikasjonen fra skjeden, er det uansett ikke urin. Mesteparten av lubrikasjonen skjer ved at blodstrømmen øker når kvinnen blir opphisset. Jeg håper du slutter å bekymre deg og heller fryder deg over det som høres ut som svært god sex! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/268105-v%C3%A5t-orgasme/#findComment-2177747 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.