Gå til innhold

Veldig sent utslag på graviditetstest....

Anbefalte innlegg

Gjest kokoloko

Sikkert et litt rart spørsmål men tar sjansen likevel.. I sommer hadde jeg og sambo en pause. Etter noen uker datet jeg en annen noen ganger uten at dette ble noe mer. Enden på visa så ble jeg sammen med sambo igjen. Oppi alt dette så ble jeg gravid, ikke planlagt selvfølgelig! Endte med at jeg tok en medisinsk abort siden omstendighetene var som de var, med to mulige fedre til barnet.. :-( Fikk veldig sent utslag på grav-testen, først på dag 50 etter siste mens ble den positiv.. lurer derfor på følgende: når kan befruktningen ha skjedd? hadde siste mens 16.august og fikk først positiv test i begynnelsen av oktober.. Syklusen før dette her var på 29 dager.. Testet negativt på dag 33.. Når testen slo så sent ut, er det fordi eggløsning var mye senere enn jeg trodde eller fordi jeg kanskje produserte HCG veldig sent?? Prøver og ikke tenke så mye på det da det var en forferdelig tid, men tankene kommer snikende av og til likevel.. Håper noen kan svare, uten å dømme meg..

Fortsetter under...

Gjest vektjente25

Testet du bare disse to gangene?

Ja gjorde det.. Falt meg ikke inn at jeg kunne være gravid siden jeg testet negativt på dag 33, begynte å tro jeg hadde PCO eller lign og ble superoverasket da jeg testet pos hos legen i forbindelse med noe helt annet..

Gjest vektjente25

Min gjetting: mellom 6. og 22. september.

Men om du har hatt flere negative tester kanskje ikke så tidlig. Og det ER mulig at du har blitt gravid før det og, hvis du f.eks har testet på ettermiddagen...

Testen fra dag 33 ble tatt på kvelden, men det hadde gått mer enn 4 timer siden jeg tisset da jeg tok den.. Og da jeg testet hos legen var det på ettermiddagen.. Er jo uansett for sent nå, men hadde vært fint om jeg kunne fått "bekreftet" at sambo hadde vært faren.. Hadde siste sex med han andre 9.september så da er det kanskje umulig å si.. På enkelte forum sies det at folk produserer hcg sent mens andre steder ser jeg at man nesten alltid vil teste positivt 14 dager etter befruktning har skjedd... aner ikke hva som er riktig jeg?

Annonse

Testen fra dag 33 ble tatt på kvelden, men det hadde gått mer enn 4 timer siden jeg tisset da jeg tok den.. Og da jeg testet hos legen var det på ettermiddagen.. Er jo uansett for sent nå, men hadde vært fint om jeg kunne fått "bekreftet" at sambo hadde vært faren.. Hadde siste sex med han andre 9.september så da er det kanskje umulig å si.. På enkelte forum sies det at folk produserer hcg sent mens andre steder ser jeg at man nesten alltid vil teste positivt 14 dager etter befruktning har skjedd... aner ikke hva som er riktig jeg?

Da er det nok dessverre helt klin umulig å si hvordan det var... Tror jeg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...