Gå til innhold

soppinfeksjon i underlivet? farlig for fosteret?

Anbefalte innlegg

Er nå 8+2 på vei og tror at jeg har fått en sopp infeksjon neddentil. Har aldri hatt det før så er litt usikker, men opplever rikelig gul utflod og kløe , men ingensvie. Kan dette stemme? Hva gjør man i så fall, må jeg til lege med det, eller får jeg kjøpe noe på apoteket uten resept? Og så det siste og viktigste: er det farlig for fosteret? Er ganske bekymret, håper noen svarer fort.. takk..

Fortsetter under...

Kjøp en canesten-kur, så er du raskt kvitt det. Du får stikkpille til skjeden og du må smøre deg med en krem. Jeg har hatt soppinfeksjon i svangerskap, og har aldri hørt noe om at det kan være farlig for fosteret. Det eneste de gjør oppmerksom på i forhold til graviditet, er at når du innfører stikkpillen - så må du ikke bruke innføringshylsen, men bare dytte den inn med fingeren.

Kjøp en canesten-kur, så er du raskt kvitt det. Du får stikkpille til skjeden og du må smøre deg med en krem. Jeg har hatt soppinfeksjon i svangerskap, og har aldri hørt noe om at det kan være farlig for fosteret. Det eneste de gjør oppmerksom på i forhold til graviditet, er at når du innfører stikkpillen - så må du ikke bruke innføringshylsen, men bare dytte den inn med fingeren.

Oj, tusen hjertelig takk :) jeg har aldri i hele mitt liv hatt noen som helst problemer med underlivet, så det overrasker meg litt at det kommer nå, er gravide mer utsatt for sånnt, eller? Skal kjøpe en sånn kur med en gang i morgen. Det er reseptfi, sannt?

Oj, tusen hjertelig takk :) jeg har aldri i hele mitt liv hatt noen som helst problemer med underlivet, så det overrasker meg litt at det kommer nå, er gravide mer utsatt for sånnt, eller? Skal kjøpe en sånn kur med en gang i morgen. Det er reseptfi, sannt?

Canesten er reseptfritt.

Gå inn på http://www.felleskatalogen.no/ og skriv Canesten i søkefeltet der, og rull ned til det som står ift. graviditet (omtrent det samme som Patsi skrev).

http://www.barnimagen.com/barnimagen_site/innhold/tema/den_gravide_kroppen/sopp_i_underlivet

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...