Kellerman Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Jeg har sett lignende spørsmål når jeg har lett rundt, men ingen som passer mitt problem helt.... Hva jeg har er noen røde prikker/dotter (kan ligne litt på små kviser) jeg har prøvd og skvise dem men da gjør det bare vondt, og noen ganger når jeg klør eller bare tar på dem gjør det fryktelig vondt, ellers er det bare godt og klø på dem noen ganger... Disse prikkene finner sted på låra rett ved skifte til selve området rundt penis, på området rundt penis og noen få er på forhuden, har ingenting lignende på penis. Men det er ved skille fra låra til kjønns området de er hyppigst, dette har oppstått etter at jeg begynte og barbere meg nedentil så jeg har trodd det bare var noe irritasjon ell lignende, men har begynt og lure i det siste, siden det var på samme tid jeg hadde sex med exen.... Så jeg lurer på hva dette kan være for noe ? Eller om det er noe jeg kan gjøre med det uten og måtte gå til legen ? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/268157-r%C3%B8de-prikker-rundt-og-p%C3%A5-penis/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.