Gjest Lager jeg "trøbbel"? Skrevet 26. februar 2007 Skrevet 26. februar 2007 Jeg blir så innmari §&¤"%/?¤§ på gubben enkelte ganger!!!!!!!! Sånn som i går: Han skulle en tur på en søndagsåpent butikk for å kjøpe is til kaffen. Vi hadde fått besøk. Han blir egentlig veldig lenge...så jeg ringer han på mobilen... Tre ganger uten at han gidder å ta den.... I går kveld tok jeg opp dette at det er ufint å ikke ta telefonen...når han absolutt kunne ta den... Jeg fikk beskjed om at jeg ikke skulle lage TRØBBEL.... Jeg får ikke lov å ta opp en sak uten at jeg får beskjed om at jeg lager trøbbel...sånn er det ofte... Han hadde vært å vaska bila på runden...og vært ekstra lenge i garasjen...men det kunne jeg da §¤%¤¤%?= ikke vite uten at han svarer på telefonen... Også på toppen får jeg beskjed om at jeg lager TRØBBEL når jeg sier han bør ta telefonen! Jeg blir så %¤#/(==/&§ 0 Siter
Lillemus Skrevet 26. februar 2007 Skrevet 26. februar 2007 Han torte vel ikke si rett ut at han ikke gadd være der med besøket deres. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.