JenteØst Skrevet 26. februar 2007 Skrevet 26. februar 2007 Hei! Jeg er ei jente på 24 år som har diagnosen PCOS. Jeg har prøvd å spise sunt, og trene, men klarer allikevel ikke å gå ned i vekt - men heller ikke opp. Jeg lurer på om det kan være en løsning å ta fettsuging og så fjerne den overflødige huden, for at jeg skal føle meg bedre med meg selv. Og er det noen mulighet for å få lån eller avbetaling på det? Jeg er 170 høy og veide sist gang 115 kg. 0 Siter
Gemini Skrevet 26. februar 2007 Skrevet 26. februar 2007 Tror ikke man får fettsuging annet enn for et lite antall kilo, hvis man er normalvektig (men har noen større partier man vil redusere), eller er lett overvektig. Du kan imidlertid søke om slankeoperasjon, og så få dekket operasjon for fjerning av overflødig hud senere. Det er ventelister for slike slankeoperasjoner, og man må dessuten gjennom en vurdering for å i det hele tatt få bli tatt inn på venteliste. Andre tiltak, som hjelp av ernæringsfysiolog og trening osv. må være utprøvd. Det er med andre ord ingen kjappe greie løsninger. 0 Siter
Gjest cerruti 1881 Skrevet 26. februar 2007 Skrevet 26. februar 2007 Tror ikke man får fettsuging annet enn for et lite antall kilo, hvis man er normalvektig (men har noen større partier man vil redusere), eller er lett overvektig. Du kan imidlertid søke om slankeoperasjon, og så få dekket operasjon for fjerning av overflødig hud senere. Det er ventelister for slike slankeoperasjoner, og man må dessuten gjennom en vurdering for å i det hele tatt få bli tatt inn på venteliste. Andre tiltak, som hjelp av ernæringsfysiolog og trening osv. må være utprøvd. Det er med andre ord ingen kjappe greie løsninger. Synes vel slankeoperasjon høres litt drastisk ut her... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.