Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Heisann

Jeg er ei jente på 23 år .For ca 2 og en halv uke siden var jeg på sykehuset i forbinnelse med en betennelse i underlivet.Det var vannsklig å annslå eksakt hvor men blodprøven viste betennelse.Jeg ble behandlet med Doxylin og Elysol.

Jeg er nå ferdig med antibiotika men føler meg ikke frisk .Den akutte amerten jeg følte på høyre side helt nederst er borte.Men jeg føler meg ekstremt sliten og slapp.Jeg kjenner meg svak i hele kroppen .Jeg har fortsatt en del utflod.Den erhelt klar/ blank.

Jeg kan også kjenne litt smerter ved samleie og det kan svi ved vannlating.

De fant også blod i urinen på den ene prøven de tok på sykehuset.

Så da lurer jeg på hva dette kan være.Og om denne tretthetsfølelsen kan komme av at betennelsen ikke er over alikevell .

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/26822-underlivsbetennelse/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...