justwondering Skrevet 27. februar 2007 Skrevet 27. februar 2007 Fikk omgangssyken kl. 19.00 i går, har ikke kastet opp siden ca. kl. 01.00-02.00 i natt. Leste her inne under artiker at man ikke skulle spise fast føde det første døgnet. Skal jeg ikke spise noe? Jeg har så lite energi, ammer min 1 årige sønn som også krever erergi av meg. 0 Siter
Tinkebøtta Skrevet 27. februar 2007 Skrevet 27. februar 2007 Hvis du har lyst på mat er det bare å spise, mener nå jeg. Vanligvis regulerer dette seg selv, slik at du ikke har noen apetitt før sjauen er over. Dette med å starte forsikig/gradvis med snill mat osv må vel gjelde for mer langvarig mage/tarm problemer, og ikke en kjapp oppkast sjau på noen timer. 0 Siter
kaffepiken Skrevet 27. februar 2007 Skrevet 27. februar 2007 Du kan godt spise litt hvis du klarer, men det viktigste er at du får i deg drikke. Hva med å forsøke noen ritz-kjeks eller litt ristet loff, det er lettfordøyelig. Lite av gangen. 0 Siter
Gjest bare spis Skrevet 3. mars 2007 Skrevet 3. mars 2007 Råd om å spise eller ikke spise er jo generelle. Spis du hvis du har lyst på mat. Hvis du merker at du bare begynner å spy igjen av å spise, er sikkert sånne råd greie å følge 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.