Gå til innhold

Spise ved omgangssyke?

Anbefalte innlegg

justwondering

Fikk omgangssyken kl. 19.00 i går, har ikke kastet opp siden ca. kl. 01.00-02.00 i natt.

Leste her inne under artiker at man ikke skulle spise fast føde det første døgnet. Skal jeg ikke spise noe? Jeg har så lite energi, ammer min 1 årige sønn som også krever erergi av meg.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/268314-spise-ved-omgangssyke/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du har lyst på mat er det bare å spise, mener nå jeg. Vanligvis regulerer dette seg selv, slik at du ikke har noen apetitt før sjauen er over.

Dette med å starte forsikig/gradvis med snill mat osv må vel gjelde for mer langvarig mage/tarm problemer, og ikke en kjapp oppkast sjau på noen timer.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...