Gå til innhold

Når kjente dere liv i magen?

Anbefalte innlegg

Gjest jeg vil kjenne liv NÅ!
Skrevet

jeg lurer på når dere kjente liv i magen...

Fortsetter under...

Skrevet

Første gang, ca uke 17-18. Denne gangen, uke 13 + noe. I dag (litt over 18 uker) har jeg for første gang kjent et ordentlig _spark_, i motsetning til bevegelsene, pirkingen og romsteringen jeg har kjent frem til nå. :D

Skrevet

Med førstemann kjente jeg liv da jeg var 15 uker på vei, med siste kjente jeg da jeg var litt over 13 uker.

Jeg lå på ryggen, holdt hånda helt nederst på magen og kjente en "bobling" der inne. Moro! :-)

Skrevet

Med førstemann i uke 19 og med andre- og tredjemann i uke 12-13.

Skrevet

MEd førstemann ca i uke 19. Og når jeg da kjente det, så visste jeg at jeg jo hadde kjent det før uten å vite hva det var.

Med nr. 2 husker jeg ikke.

Med nr. 3 i uke 12.

Annonse

ylvali1365381015
Skrevet

Med eldstemann i uke 19, med nr. to i uke 16.

Helt ærlig tror jeg de som kjenner liv i 12.svangerskapsuke bare har luft i magen...

;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...