Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest kvinne2
Skrevet

Er det noen som kan beskrive hva, og hvordan en festeblødning er?Når skjer det etter befruktningen?

Fortsetter under...

Skrevet

Jeg har opplevd å bli gravid fire ganger og har aldri sett noen festeblødning...

Gjest amirasen
Skrevet

Jeg har opplevd å bli gravid fire ganger og har aldri sett noen festeblødning...

For det ikke alle som opplever det heller..hvis du blar litt tilbke her så finner du sikker et par innlegg om festeblødning.

Skrevet

Litt blodspor i trusa eller på papiret, 4-6 dager etter befruktning ca.

Det vel egentlig ganske få som opplever det.

Skrevet

Jeg har hatt festeblødning med alle mine 3. Da har jeg fått en liten blødning ca når jeg forventet mensen. Blødningen har vært veeeldig sparsom - siste gangen bare på papiret og ikke noe i trusa.

Den har vart i ca 2-3 dager, altså kortere enn en normal mens for meg, og mye mindre blod.

ylvali1365381015
Skrevet

Hadde en slik tynn og sparsom blødning med nr.2, noen få dager etter at jeg testet positivt. Vet ikke sikkert om det var en såkalt festeblødning, det inntraff jo litt etter ventet mens...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...