morinor Skrevet 27. februar 2007 Skrevet 27. februar 2007 Jeg har av og til anfall av brystsmerter - på en måte som et brennende belte tvers over brystet. Det kan vare fra 5 minutter til et par timer, men da er det ikke like vondt hele tiden. Det er ikke utløst av anstrengelse. Det kan gå uker mellom hver gang jeg får et anfall. Jeg har nevnt dette for lege uten å få noe svar på hva det er. Var på medisinkurs i dag i forbindelse med jobben og der ble det snakket om angina... plutselig ble jeg redd for at jeg kunne ha det, men er det mulig når jeg bare er 36 år gammel? Har liksom alltid innbilt meg at dette var noe som bare rammet eldre... Min mormor har angina, vet ikke om det har noe å si. 0 Siter
Dorthe Skrevet 27. februar 2007 Skrevet 27. februar 2007 Jeg trodde også at jeg hadde et eller annet med hjerte pga slike smerter og det viste seg at jeg i perioder spiste for mye grovt brød, noe jeg ikke gjør til vanlig. Jeg var hos kardiolog og sjekket, ingenting var galt, og legen sa etterpå at symptomene er ganske like. 0 Siter
morinor Skrevet 27. februar 2007 Forfatter Skrevet 27. februar 2007 Jeg trodde også at jeg hadde et eller annet med hjerte pga slike smerter og det viste seg at jeg i perioder spiste for mye grovt brød, noe jeg ikke gjør til vanlig. Jeg var hos kardiolog og sjekket, ingenting var galt, og legen sa etterpå at symptomene er ganske like. For mye grovt brød? Var det fordi fordøyelsen ble dårlig på grunn av dette, eller hadde det noe å gjøre med når maten var i magesekken? 0 Siter
Dorthe Skrevet 27. februar 2007 Skrevet 27. februar 2007 For mye grovt brød? Var det fordi fordøyelsen ble dårlig på grunn av dette, eller hadde det noe å gjøre med når maten var i magesekken? Jeg tror det ble for tungt fordøyelig for magen. Uansett er smertene borte når jeg bare spiser litt brød innimellom slik som jeg gjør hjemme. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.