Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg vet ikke om du er rette person til dette spørsmålet men jeg tar sjangsen.

For et år tilbake begynte jeg å strekke penisen med et apparat som har en slangen som festet rundt penishode. Jeg var selvfølgelig svært ignorant (var 16 år) og strakk både penis langt (til min ereksjons lengde) og strammet løkka hard slik at alt blod ble fanget inne. Dette lot jeg være på i en helt time, tok den av får å få blodet tilbake og gjentokk prossesn en gang til. Dette hver dag i 3 måneder.

Den 3 måneden fattet jeg at jeg hadde skadet penisen. Fikk ikke lengere morgen ereksjoner, den generelle ereksjonen var svak, hadde ingen orgasme kontroll lengere, og brukte nå lengere tid til å nå klimaksen.

I dag har det gått 9 måneder og jeg har fortsatt ikke blitt bra igjen. Tilstanden har forbedret seg men noe er tydeligvis ødelagt. Tror jeg har ødelagt penisen for livet og er bare 17 år. Jeg kan ikke få ereksjon bare av å se på erotisk material. Jeg må stimulere penisen manuelt får å få den opp.

Har bestemt meg for å bestille legetime slik at han kan sende meg videre til en VELDIG god urolog. Tror jeg trenger en omfattende oprasjon. Er det mulig at det fortsatt foregår noe reprasjoner i penisen fortsatt? Har lenge mistenkt at jeg har fått nerveskade (bruker lengere tid på klimaks) og kanskje noe arr i corpusen. Har hørt at nerver kan bruke to år på å bygges opp igjen, hvis de ikke er permanent skadet.

Uansett, skal slutte å skrive nå. Er så utrolig sliten av dette. Tenker på det dagen lang og det knuser meg mentalt. Tanken på å måtte leve livet med en ødelagt penis skremmer meg virkelig. Faktisk så kan jeg ikke huske å være så nede på bunnen som jeg er nå. Foreldrene mine vet ingen ting men jeg vet ikke hvor lenge jeg kan holde ut. Kan du gi meg navnet på landets beste urolog? Jeg bor i nord, men drar hvor som helst. Det skjønner sikkert hvorfor jeg behøver det...

Takk!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/268436-massiv-penisskade/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gå i alle fall til lege.

Hvis dette er sant så er det helt utrolig hva enkelte er villig til for å prøve å få en større penis. Den var garantert stor nok i fra før og funket helt fint.

Dette kunne da ikke være godt? Hvorfor i all verden kunne du finne på noe sånt?

Dette skal man ikke tukle med hvis det ikke er høyst nødvendig.

Men har den kommet seg litt så er det mulig at det vil rette seg også.

Du må heller ikke glemme at du er helt sikker på at noe er galt og det i seg selv gjør at du for en form for prestasjonsangst. Jo mer du tenker på at den ikke er som den skal jo større er muligheten for at den ikke oppfører seg slik du vil.

Det er utrolig hva som sitter i hode vårt.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/268436-massiv-penisskade/#findComment-2169526
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

"For et år tilbake begynte jeg å strekke penisen med et apparat som har en slangen som festet rundt penishode. Jeg var selvfølgelig svært ignorant (var 16 år) og strakk både penis langt (til min ereksjons lengde) og strammet løkka hard slik at alt blod ble fanget inne. Dette lot jeg være på i en helt time, tok den av får å få blodet tilbake og gjentokk prossesn en gang til. Dette hver dag i 3 måneder."

Herremingud!

Hvordan i himmelens navn får noen seg til å gjøre noe sånt?

Det er så mange klin kokos mennesker der ute at det vil overraske meg stort hvis verden står til påske.

Gå til legen.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/268436-massiv-penisskade/#findComment-2170514
Del på andre sider

"For et år tilbake begynte jeg å strekke penisen med et apparat som har en slangen som festet rundt penishode. Jeg var selvfølgelig svært ignorant (var 16 år) og strakk både penis langt (til min ereksjons lengde) og strammet løkka hard slik at alt blod ble fanget inne. Dette lot jeg være på i en helt time, tok den av får å få blodet tilbake og gjentokk prossesn en gang til. Dette hver dag i 3 måneder."

Herremingud!

Hvordan i himmelens navn får noen seg til å gjøre noe sånt?

Det er så mange klin kokos mennesker der ute at det vil overraske meg stort hvis verden står til påske.

Gå til legen.

Jeg behøver virkelig ingen til å fortelle meg hvor dum jeg var. Gjort er gjort. Var 16 år og visste ikke at slikt kunne gjøre så store skader. Hvor mye tror du innlegget ditt hjalp meg?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/268436-massiv-penisskade/#findComment-2170753
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...