Gå til innhold

Farlig å ronke for hardt?

Anbefalte innlegg

Gjest Rommeme

Hei

Har et par spørsmål som mange sikkert synes er dumme, men..

En gang ronket jeg og dro forhuden så langt tilbake og ronket så lenge at huden ikke ville trekke seg tilbake til vanlig posisjon etter ferdig økt. Det tok to døgn før den var tilbake igjen. Er det noe galt? Vil dette skje hver gang jeg har sex med en dame?

Og en annen ting jeg lurer på: Går det an å ronke så hardt at forhuden løsner? Det kan se ut som om det er en slags string som holder den festet til svampen...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/268437-farlig-%C3%A5-ronke-for-hardt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kan jo risikere å dra av strengen og det vil ikke akkurat være det beste du gjør.

Det kan selvsagt skje hvis du tar ei jente for hardt også, særlig i starten hvor hun ikke er klar nok. Men det vil ikke være noe godt for jenta, så gjør du det så bør du tenke deg om. Du blir ikke akkurat sett på som den beste eskeren da.

Det er ikke skadelig hvis du ikke er så hardhendt at noe ryker. Men hvorfor holder du på så hardt da?

Gjest Rommeme

Du kan jo risikere å dra av strengen og det vil ikke akkurat være det beste du gjør.

Det kan selvsagt skje hvis du tar ei jente for hardt også, særlig i starten hvor hun ikke er klar nok. Men det vil ikke være noe godt for jenta, så gjør du det så bør du tenke deg om. Du blir ikke akkurat sett på som den beste eskeren da.

Det er ikke skadelig hvis du ikke er så hardhendt at noe ryker. Men hvorfor holder du på så hardt da?

Så det ER altså farlig å ronke for hardt!

Hva må jeg gjøre hvis noe skulle ryke? Vil det gro på plass av seg selv? Flaut å dra til legen og si man ronka i stykker penis...

Så det ER altså farlig å ronke for hardt!

Hva må jeg gjøre hvis noe skulle ryke? Vil det gro på plass av seg selv? Flaut å dra til legen og si man ronka i stykker penis...

Hehe, ikke akkurat det man ønsker mest nei.

Det gror vel i sammen igjen, men det er klart at det blir dårlig med ronking på en stund. Ikke akkurat lurt å dra forhuden bakover etter et slikt uhell.

Men det kan da ikke være noe godt å ronke så hardt?

Gjest Rommeme

Det gror vel i sammen igjen, men det er klart at det blir dårlig med ronking på en stund. Ikke akkurat lurt å dra forhuden bakover etter et slikt uhell.

Nei, jeg har jo ikke ronket SÅ hardt ennå.

Men hva med at forhuden ikke trekker seg tilbake? Hvis jeg ronker nokså hardt, legger den seg bak penishodet under økta, og hvis jeg holder på lenge nok, trekker den seg ikke helt tilbake før etter et par dager. Er faktisk ganske ekkelt når et slapt penishode skrubber mot boxern.

Er det vanlig å dra'n så langt tilbake? Har jeg bare trang forhud?

Gjest Rommeme

Men hva med at forhuden ikke trekker seg tilbake? Hvis jeg ronker nokså hardt, legger den seg bak penishodet under økta, og hvis jeg holder på lenge nok, trekker den seg ikke helt tilbake før etter et par dager. Er faktisk ganske ekkelt når et slapt penishode skrubber mot boxern.

Annonse

Spørs om du har litt trang forhud hvis det tar to dager før den sklir frem igjen.

Men kan du ikke ta tak i forhuden og dra den frem igjen da?

*ronk i vei*

Gjest Rommeme

Spørs om du har litt trang forhud hvis det tar to dager før den sklir frem igjen.

Men kan du ikke ta tak i forhuden og dra den frem igjen da?

*ronk i vei*

Jo, det kan jeg, men da blir den tilbake. Lukker seg ikke helt om penis, ser ut som om jeg er omskjært hvis du skjønner.

Jeg har sett mange voksne menn som ser ut som om de er omskjært i guttegarderoben på tøyenbadet. Er det sånn alle blir rett og slett?

Forhuden pleier alltid å være helt rundt penishodet på meg.

Jo, det kan jeg, men da blir den tilbake. Lukker seg ikke helt om penis, ser ut som om jeg er omskjært hvis du skjønner.

Jeg har sett mange voksne menn som ser ut som om de er omskjært i guttegarderoben på tøyenbadet. Er det sånn alle blir rett og slett?

Forhuden pleier alltid å være helt rundt penishodet på meg.

Alle menn blir ikke slik. Det varierer det. Noen har det som deg andre er omskjært eller at de har forhuden bak hode. Det ene er like normalt som det andre.

Dette er ikke noe som burde bekymre deg så lenge du klarer å få forhuden bak hode. De som ikke klarer det må vurdere opereasjon.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...