Gå til innhold

størrelse på penis kontra....

Anbefalte innlegg

Jeg lurer litt på dette med størrelse på hender og tær kontra størrelsen på penis?. Jeg er ikke akkoratt stor i hverken hender eller føtter, noe jeg føler har mye med penisen å gjøre. Når jeg ser på fingrene mine fra avstand så blir de knøtt små. Vi snakker mindre enn enkelte kvinners hender. Vokser hender og føtter gjennom hele livet eller hvordan funker det?. Veldig spent på svar når det gjelder akkoratt det.Jeg er i en alder av atten nå snart. Jeg håper at kroppen min ikke har stoppet og vokse helt enda (kan vel si jeg har sluttet å vokse i høyden. Vet ikke om jeg da har sluttet helt å vokse i krops og bein byggning, noe jeg tror jeg har). Jeg føler at selvtilitten synker en del når jeg er i en offentlig dusj. Jeg vet ikke helt lengde/omkrets på penis, men hva er normal størrelse hos en utvokst man, og hva alderen hos en utvokst mann i det hele tatt?. Med det så mener jeg hvor kjønsorganet slutter å vokse. Jeg ser stadig aparater som skal feks. pumpe penis større, eller strekke den lengere. Hva har du å si til disse typer hjelpemiddler?. Må bare si at jeg føler at kroppen min er normal, mens bein(lengde/størrelse på tær) og fingrene mine er utroli små i forrhold til alle andre. Selve tommelen min er enkelte ganger på størrelse med andres lillefinger (iallefall ikke langt i fra). Siste spørsmål. Har størrelse veldig mye å si under samleiet?. Er kvinnnen mere følsom innenfor eller utenfor kjønsorganet. Hvis innenfor, er det det i det ytterste laget av kjedet?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/268442-st%C3%B8rrelse-p%C3%A5-penis-kontra/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...