Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Er det noen her som har blitt gravid mens en har hatt kobberspiral? Eller kjenner noen?

Jeg har hatt kobberspiral i 8 mnd og det har fungert greit - mensen kommer regelmessig.Trodde dette var en sikker prevensjon. Denne måneden er mens en uke forsinket og jeg er unormalt trøtt. Er nå redd jeg kan ha blitt gravdid til tross for spiralen. Jeg har to barn fra før og har egentlig ikke ønske om en til -iallefall ikke ennå!

Takknemlig for svar....

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/268481-gravid-med-kobberspiral/
Del på andre sider

Fortsetter under...

ylvali1365381015

Bare vel 70 % sikkert, dvs at det pr hundre brukere er omlag tretti som blir gravide i løpet av den tid de bruker spiralen. (?)

Min svigermor ble gravid med min mann med kobberspiral. Ikke noe dumt utfall det, for oss iallefall! ;-)

Skal du være så sikker som mulig, velg hormonspiral.

ylvali1365381015

Bare vel 70 % sikkert, dvs at det pr hundre brukere er omlag tretti som blir gravide i løpet av den tid de bruker spiralen. (?)

Min svigermor ble gravid med min mann med kobberspiral. Ikke noe dumt utfall det, for oss iallefall! ;-)

Heheheh, må le når jeg leser igjennom svaret mitt til deg, dårlige formuleringer kan jammen gi feil assosiasjoner!

Svigermor ble ikke gravid med min mann, men du skjønner sikkert hva jeg mente..? ;-)

Heheheh, må le når jeg leser igjennom svaret mitt til deg, dårlige formuleringer kan jammen gi feil assosiasjoner!

Svigermor ble ikke gravid med min mann, men du skjønner sikkert hva jeg mente..? ;-)

He-he, ja jeg måtte lese den setning noen ganger før jeg forstod hva du egentlig mente.....

Ser at jeg kanskje må ta en test dersom mensen ikke kommer innen et par dager.

Gjest gløden

Venninne av meg ble gravid med kobberspiral. Du bør sikkert ta en test. Lykke til.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...