Gå til innhold

Utflod og sex..

Gjest Litt stressende faktisk...

Anbefalte innlegg

Gjest Litt stressende faktisk...

Litt ekkelt spørsmål, men må spørre.

Utflod er en normal ting blant oss jenter. Noen har kanskje ikke så veldig mye heller. Jeg vet ikke hva som kalles mye eller lite, men jeg har i alle fall utflod. Noe som hemmer meg litt, siden jeg ikke har så lyst at kjæresten min skal ha sex med meg hvis det er "masse" (litt mere en vanlig) utflod en dag. Jeg passe på å sjeke hver kveld (når skjangsen er stor for sex) om det er utflod inni skjeden. Er det noe der, vasker jeg.. Men der er jo litt stress da.. litt kjipt med en kjapp en midt på dagen, og der er utflod der.. :(

Hva gjør dere, bryr dere dere ikke om utfloden? har sex uansett og bruker det som "ekstra" smøring?

Noen som har noen erfaringer å dele her?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/268519-utflod-og-sex/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest dype_meg

Hei du.

Jeg har samme "problem".. Men jeg pleier å "tømme" meg en gang i blandt.. Rett og slett ved å ta en finger opp og "fiske" ut det som er der..

Høres kanskje udigg ut, men jeg vil ikke ha gørra i stringen heller..

Når det kommer til sex tenker jeg ikke så mye på det, ettersom vi begge vakser oss etterpå uansett..

MEN han får ikke slikke meg hvis jeg ikke er nyvakset..=)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/268519-utflod-og-sex/#findComment-2170406
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...