Gå til innhold

hodet har festet seg:)

Anbefalte innlegg

Gjest bare meg trallalalala

Var på kontroll i dag og jormor sa at hodet hadde nesten festet seg, Hva vil dette si? føder jeg før? er 35 uker nå. og på symfysemålet lå jeg over den grønne.... over streken og over den grønne også.... noen som har erfaring med og få tidligere eller noe?

vet at når jeg var i uke 32 veide baby 500 mere enn den skulle på den tiden.... hjelp en kjempe baby!!!!:)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/268530-hodet-har-festet-seg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hodet kan være festet ganske lenge før det blir noen fødsel. Samtidig som det også kan gjøre at du kanskje kan føde noe tidligere enn om hodet ikke hadde festet seg. Umulig å si :)

Når det gjelder SF-målet så er det viktigste at du følger din egen kurve. De vektestimatene de gjør sent i svangerskapet er ikke nødvendigvis rette.

Det er ikke uvanlig at de bommer med opptil 1 kg!!!

Jeg var i uke 32 mener jeg når min SF-kurve havnet utenfor hele skjemaet! Ble sendt rett på føden for å sjekke med ul om det var for mye fostervann eller om barnet var veldig stort. MEn alt var fint.

Hun ble født i uke 36+6 og var 3370 og 49 cm lang.

Så du behøver ikke å bekymre deg på forhånd :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/268530-hodet-har-festet-seg/#findComment-2170687
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...