Gå til innhold

tett nese. Skjev nesevegg?

Anbefalte innlegg

Så meg i speilet i kveld, og fant ut hvorfor jeg har vært så tett i det ene neseboret i flere år. Har hatt neseblod. Har allergi, så jeg trodde det var årsaken.

MEN..Jeg ser jo nå at jeg nesten ikke har hull inni nesen, det er bare et par mm sprekk inni nesen. Ikke rart jeg ikke får puste. Det er vanskelig å se, men jeg er sikker på at det ene indre hullet er nesten helt tett. Kan det være en stor polypp?

Hva kan gjøres for å ordne dette? Operasjon?

Det er som å ha en konstant forkjølelse, og det er plagsomt :( Jeg er ikke noen stor fan av å bruke nesespray heller, får vondt i halsen etter noen dagers bruk.

Bare ville forhøre meg litt om noen har opplevd dette, eller vet hva det kan være.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/268570-tett-nese-skjev-nesevegg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...