marielle23 Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Så meg i speilet i kveld, og fant ut hvorfor jeg har vært så tett i det ene neseboret i flere år. Har hatt neseblod. Har allergi, så jeg trodde det var årsaken. MEN..Jeg ser jo nå at jeg nesten ikke har hull inni nesen, det er bare et par mm sprekk inni nesen. Ikke rart jeg ikke får puste. Det er vanskelig å se, men jeg er sikker på at det ene indre hullet er nesten helt tett. Kan det være en stor polypp? Hva kan gjøres for å ordne dette? Operasjon? Det er som å ha en konstant forkjølelse, og det er plagsomt Jeg er ikke noen stor fan av å bruke nesespray heller, får vondt i halsen etter noen dagers bruk. Bare ville forhøre meg litt om noen har opplevd dette, eller vet hva det kan være. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/268570-tett-nese-skjev-nesevegg/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.