snuppsi_26 Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Jeg skulle ta yasmin i mårrest da jeg glemte den i går kveld og fant ut at jeg glemte den kvelden før også. Har aldri før glemt mer enn 1 pille så blir litt i tvil. I pakningsvedlegget står det at viss man glemmer 1 eller flere piller i 3dje uke så skal man ta to tabletter samtidig, gå ferdig brettet og begynne umiddelbart på ett nytt brett, og ikke få blødning før etter dette. Er det virkelig nødvendig? Kan jeg ikke bare ha blødning nå om 1 uke? Har ikke hatt sex med kjæresten på ca 14dager da han er bortreist så er ikke fare for graviditet uansett. Hadde vært mest praktisk for meg å få blødning nå, iht til mine ferieplaner. Noen som har opplevd det samme som kanskje har ett innspill? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/268617-yasmin-glemt-2-tabletter/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.