Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest emma22

Jeg har litt vanskelig for å få orgasme via samleie.

Egentlig ved onanering og - da må skikkelige fantasier til, helt må jeg være alene, for dette skal være veldig hemmelig, da er det ekstra pirrende og jeg slippe meg ekstra løs. Fantasien jeg liker best og får sterkest orgasme av er- at kjæresten min har sex med en annen! Ofte er det noe sånn halvbifil greier der jeg og hun har et hemmelig forhold, så bestemmer vi oss for å lure han til å være med på trekant, hvor jeg mest ser på mens de holder på.

Er jeg unormal?

Jeg tror ikke jeg vil dette på rett, er redd for at om jeg gjennomførte noe slikt kunne det ødelegge forholdet.

Ofte er fantasiene best der de er - i fantasien.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/268635-rar-fantasi/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...