Gå til innhold

Anbefalte innlegg

hei!

jeg merket i går at jeg hadde en klump på venstre eggstokk, eller i hvert fall det jeg tror er eggstokk. jeg kjente den fordi jeg hadde støle smerter rundt den, og kjente med hånden på huden.

i dag har jeg ikke lenger disse støle smertene, men kjenner klumpen helt tydelig.

sist jeg hadde menstruasjon hadde jeg veldige smerter, og var sengeliggende i tre dager.

lurer på hva dette er, og om jeg skal oppsøke lege.

håper dere kan hjelpe!

hilsen Tina

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/268685-klump-p%C3%A5-eggstokk/
Del på andre sider

Fortsetter under...

hidi, the scorpion

Det kan være en cyste, det er veldig vanlig. Gjerne vanncyster som sprekker av seg selv, og det gjør skikkelig vondt!

Jeg hadde samme symptoner som deg, plutselig var mensen utrolig smertefullt...

Jeg gikk til gynekolog, for å være på den sikre siden, og hun bekreftet at det var vanncyste. Den ene hadde sprekt under mensen, derav uutholdelige smerter, den andre sprakk litt senere, men var ikke fullt så vondt...

Ta en sjekk hos lege/gynekolog du!

Lykke til!

Det kan være en cyste, det er veldig vanlig. Gjerne vanncyster som sprekker av seg selv, og det gjør skikkelig vondt!

Jeg hadde samme symptoner som deg, plutselig var mensen utrolig smertefullt...

Jeg gikk til gynekolog, for å være på den sikre siden, og hun bekreftet at det var vanncyste. Den ene hadde sprekt under mensen, derav uutholdelige smerter, den andre sprakk litt senere, men var ikke fullt så vondt...

Ta en sjekk hos lege/gynekolog du!

Lykke til!

tusen takk! det hørtes jo veldig riktig ut. skal slenge meg til lege i morgen og høre!

tusen takk for kvikt svar!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...