moho1365381072 Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Har hatt søvnproblemer så lenge jeg kan huske, og har det siste året gått på melantonin, noe som har fungert bra. Imidlertid avtok effekten for ca 1.5 måned siden, og jeg økte da, i samråd med fastlege, dosen. Dvs doblet den, fra 1 til 2 piller. Dette fungerte ok en stund, men for ca 2 uker siden sa det stopp. Da fikk jeg ikke sove lenger, og lå veldig mye våken. Har nå begynt med Stilnoct, men har ingen effekt av det. Så til problemet: Etter ca 2 uker "uten" søvn har jeg vondt i hodet stort sett hele tiden. Føles ut som om jeg har på meg en trang hjelm, og mot kvelden så "pulserer" og dunker det i pannen min. Går hele dagen med en følelse av denne hjelmen, samt at jeg føles veldig varm i pannen. (Men har ikke feber). I tillegg føles det ut som om en liten "ert" midt inne i hodet mitt er satt fyr på, så det svir midt inne i hodet. Jeg er ikke vant til slike ting, og lurer på om disse symptomene kan relateres til søvnproblemene, eller om det kanskje er noe annet galt med meg? Sover stort sett ikke mer enn 2 timer av gangen sammenhengende, hvis jeg klarer å få sove. I natt var en god natt, sov fra ca 04.00 - 06.00, og deretter til ca 08.00/09.00. Men har fremdeles vondt i hodet slik jeg beskrev over. Kan jeg håpe på at dette gir seg hvis søvnen kommer tilbake, eller kan det være noe annet galt? Burde Stilnoct fungere som legemiddel for meg? Tips til min situasjon? Alle svar mottas med takk! Hilsen søvnløs 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/268735-hodepine-etter-s%C3%B8vnmangel/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.