Gå til innhold

Svimmelhet og kvalme under/etter sex

Anbefalte innlegg

Hei! Jenta mi og jeg har et par spørsmål.. Når vi har sex, opplever hun ofte kvalme og smerter helt opp til mellomgulvet, blir innimellom ør også. Lurer på om det er fordi jeg går helt til bunns, men er usikker. Hun fikk også svar fra legen at den ene eggstokken var skjev, men at det ikke trengte å gjøre noe. Hadde vært greit å fått vite hva det innebærer, om det påvirker evnen til å få barn, eller om det er skadelig/risikabelt på noen annen måte.. Har lurt på dette lenge, håper det er noen svar å oppdrive.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/268813-svimmelhet-og-kvalme-underetter-sex/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• 2 uker senere...

Jeg har også opplevd slike følelser. Kvalme og svimmelhet. Ofte er det så ille at jeg må legge meg ned etter vi er ferdige. Det er etterpå det er værst. Jeg spurte gynekologen min om hvorfor jeg følte det slik, for jeg syns det var ubehagelig, og begynte å grue meg til å ha sex igjen.

Hun sa da at det var reaksjoner på sexen. At jeg var kvalm etterpå kunne være fordi vi stresset gjennom sexen. De rådene jeg fikk var å ta alt mye roligere. Snakke sammen, ha lange forspill, og prøve å kommunisere under hele akten.

Vet ikke om dette kunne hjelpe noe, men det er i allefall slik jeg kom meg over kvalmen og svimmelheten.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...