Gå til innhold

Hurra for skijentene

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg måtte gni meg i øynene 5 ganger ekstra når jeg slo på tv'en i morgentimene i dag.

Tror du ikke den lille miksmasteren ledet 30km i senior-vm. Og hun som ikke er gammel nok til å ha gått junior-vm ennå! Helt fantastisk.

Og flott av Steira, nå mangler hun bare gullet.

Skrevet

Ja, det var en spennende 3-mil. Var oppe kl. 5 idag tidlig for å få det med meg. At Therese Johaug skulle holde hele veien var jo bare fantastisk. Batteriene holdt med andre ord. Det var jo morsomt når treneren sa hun lignet på en Duracell-kanin i måten hun gikk på.

I morgen er det på nytt opp kl. 5, håper det blir en like spennende 5-mil

hidi, the scorpion
Skrevet

Og like godt av de unge skigutta! Andre og tredjeplass, det er ikke dårlig!

Hurra for mange flotte prestasjoner!

Skrevet

Og like godt av de unge skigutta! Andre og tredjeplass, det er ikke dårlig!

Hurra for mange flotte prestasjoner!

Veldig hyggelig å få opp nye navn (selv om de unge skiskyttergutta er 8 år eldre enn Therese da ;)

Jeg tror norsk damelangrenn kommer til å være veldig sterkt om noen år det blomstrer rundt Astrid og Therese også. Ser kanskje litt tynnere ut på herresiden.

hidi, the scorpion
Skrevet

Veldig hyggelig å få opp nye navn (selv om de unge skiskyttergutta er 8 år eldre enn Therese da ;)

Jeg tror norsk damelangrenn kommer til å være veldig sterkt om noen år det blomstrer rundt Astrid og Therese også. Ser kanskje litt tynnere ut på herresiden.

Skiskyttere trenger lengre tid for å bli skikkelig gode..

Men unge skijenter fortjener full honnør! Helt fantastisk innsats, og de gjør det utrolig spennende. Håper bare at Marit og gjengen også finner formen.

Jeg er sportsidiot, og står gjerne opp kl. 05!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...