Gå til innhold

Anbefalte innlegg

I morgen skal jeg på ordinær ultralyd, gitt. Dette har da gått rasende kjapt? Syns jeg nettopp stod der med testen i hånda... For en følelse!

Kroppen er midlertidig ute av drift, men jeg kjenner babyen romler og tumler der inne, og det er nydelig. Håper neste halvdel av svangerskapet går like fort, så kanskje jeg har en kropp som fungerer igjen etter sommeren. ;)

Hvordan skal det gå å være så ødelagt i det fine vår-været som snart kommer da tro. Og vår-yr mannfolk stakkars må vel lide. *sukk* Jaja.

Jeg er veldig spent før ultralyden. Er alt i orden? Vet forsåvidt at ungen har to armer, to ben, en kropp og et hode, for det har jeg allerede sett. Består hjertet av fire kamre, tro? Har hjernen riktig størrelse? Går det an å se kjønn? Blir terminen flyttet? Jeg tror nok den blir flyttet 4-5 dager iallfall. Ligger morkaka foran eller bak? Vil legen svitsje over på 3D-ultralyd så vi får se litt annet enn bare alien-bilder?

Nei, dette er spennende.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/268957-ultralyd-i-morgen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...