Gå til innhold

hvor lenge kjenner man stikking i mage?

Anbefalte innlegg

Gjest litt urolig nå...

Hei,

Håper noen her kan svare på det så jeg føler meg litt roligere.

Har nå i dag begynt 10.svangerskapsuke, formen er ikke verst, men det er magesmerter som bekymrer meg litt. Har inntil nå kjent litt mensmurringer av og til, ikke spesielt sterk, men allikevel. I de siste dager begynte jeg føle stikkende smerter. De er ikke sterke eller langvarige heller, varer i noen sekunder og går, slik er det flere ganger for dagen.

Tenkte at det er mest sansynligvis livmor som blir jo større og større, og ligamenter streker på seg og, men er dette vanlig så tidlig i svangerskapet? Eller skal man kun kjenne de vanlige mensmurringer? Er kanskje litt ekstra engstelig jeg, men har opplevd en SA tidligere og er ganske så redd for at det skal gå galt..

Er det noen her på DOL som opplevde slike stikkende smerter på det tidspunktet? Er dette normal?

Veldig takknemlig for svar..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/268960-hvor-lenge-kjenner-man-stikking-i-mage/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...