Gå til innhold

åssen liker gutter at jenter ronker dem ????

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det tror jeg er ulikt fra gutt til gutt. Men tror ikke du skal være redd for å ta litt i. Pikken er ikke laget av glass :0)

Men det kan selvsagt være lurt å spørre han som pikken henger på, eller prøve deg litt fram. Så merker du fort hva han liker.

Det tror jeg er ulikt fra gutt til gutt. Men tror ikke du skal være redd for å ta litt i. Pikken er ikke laget av glass :0)

Men det kan selvsagt være lurt å spørre han som pikken henger på, eller prøve deg litt fram. Så merker du fort hva han liker.

henger ??? står !! ;)

Annonse

Gjest ikke mos ballene mine

Nei, pikken er ikke laget av glass, men pokker så vondt det kan være dersom den blir feilbehandlet. Har opplevd jenter som prøver å rive den av, eller noen som nesten har most ballene mine *SKRIK*

Like sikkert som det er vanskelig å klikke rett med mus, så er det vanskelig å nappe snabel.

SPØR HAN!!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...