Gå til innhold

Til menn, kvinner i sengen

Anbefalte innlegg

Gjest @nonym her

Har fått et flott sexliv endelig, etter å alltid hatt dårlig selvbilde. Nå er jeg aktiv og lysten, det hender jeg blir godt svett i akten. Mannen min klarer knapt å ta på meg da.... Han sier; neida det er ikke ekkelt. Men han unngår meg på en måte når jeg blir svett. Vil han heller ha meg passiv enn svett? Jeg trodde menn likte aktive og kanskje litt svette kvinner.. . Er det ekkelt?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/269046-til-menn-kvinner-i-sengen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest @nonym her

Nei, det er ikke ekkelt, og ja, personlig liker jeg svette, aktive kvinner, men jeg kan naturligvis ikke snakke for alle menn.

Trives bedre med meg selv slik, men blir litt hindret når jeg svetter fordi han får turn-off. Skulle ønske han var som deg. Takk for ditt svar.

Sikker på at det ikke bare er noe du innbiller deg?

Høres snålt ut å få noia av sexsvette.

Vet du, jeg har skjønt at ikke alle liker det samme som meg når det gjelder sex. Ei nabo dame sa feks at hun ikke fattet de som orket å ha oral sex.

Hvor SNÅLT er vel ikke det? Så snålt at jeg ennå er i sjokk ;0)

Annonse

Uanett hva det gjelder, så er det jo trist og til tider sårende når det er noe som ikke "matcher" helt i senga.Noen digger jo aller former for kroppsveske,mens andre klarer ikke en gang å tørke andres tårer...

Tror ikke det er et spørsmål om å foretrekke passiv og ikke svett og svett og aktiv. Heller at du må spørre deg hvor viktig det er at han tar på den svette kroppen, såpass langt ute i et nummer.(Tenker da at man har holdt på en stund før man blir så svett, selv blir vi stort sett svette når vi er i mål og stopper opp)

Kanskje dere kan ha sex i dusjen? Kanksje dere kan bruke stillinger som er "aktive", men likevel ikke så krevende at du blir så svett?

Eller kanskje du rett og slett skal si til gubben din hva du føler omkring dette og øve ham opp i å takle din svette kropp. Du kan jo friste med at dere tar en dusj sammen etterpå...

ShitDiddelyDo

Vet du, jeg har skjønt at ikke alle liker det samme som meg når det gjelder sex. Ei nabo dame sa feks at hun ikke fattet de som orket å ha oral sex.

Hvor SNÅLT er vel ikke det? Så snålt at jeg ennå er i sjokk ;0)

Hehe.

Hadde jeg hørt en sånn kommentar er jeg redd jeg hadde sagt et eller annen som hadde fått dama mi (hvis jeg hadde noen og hun satt ved siden av meg) til å ville grave seg ned. :)

Annonse

Gjest a@nonyym

Er det bare det du vil høre? Hva ANDRE menn syns om svette og aktive jenter?

Hjelper det stort da, når mannen din ikke liker det? Det løser jo ikke problemet ditt, men gir det kanskje litt bedre selvtilitt....

Jeg spurte hva andre synes, og har fått svar på det.

Takk for dine svar! Vi har sex i dusjen også, men etterlyste om svette var ekkelt. Selvtiliiten er ok, jeg ønsker bare mannen min kan synsdet er digg og at jeg er aktiv og svetter innimellom.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...