Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Dere som får dette. Når slutter dere av? Før jeg hadde erfart slike typer orgasmer, var jeg mer enn ferdig etter en. Orket ikke berøring på klitoris og avsluttningen sa seg selv.

Nå kan jeg holde på i det uendelige. Kommer fort utav tellingen.Begynner jo å lure på om gubben blir lei av å slikke meg når jeg aldri blir ferdig :0)

Hvordan gjør dere det?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/269096-serie-og-multi-orgasmer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Sakzi

kan ikke si at det høres ut som ett stort problem.. Luksus problem kaller vi det:P

Jeg har hatt sex med gubben i over 3 år, og aldri hatt èn orgasme..

Men kan det være så vanskelig å avbryte da? Bare tenke at nå har du fått masse deilige orgasmer, og nå kan du gi gubben din litt kos, slik at han også kan få litt nytelse.

Men snakker med null erfaring her da..

kan ikke si at det høres ut som ett stort problem.. Luksus problem kaller vi det:P

Jeg har hatt sex med gubben i over 3 år, og aldri hatt èn orgasme..

Men kan det være så vanskelig å avbryte da? Bare tenke at nå har du fått masse deilige orgasmer, og nå kan du gi gubben din litt kos, slik at han også kan få litt nytelse.

Men snakker med null erfaring her da..

Klart det er vanskelig å avbryte... Tenk deg selv da. Det er jo ikke bare bitte litt godt ;0)

Men det er stort sett det jeg må gjøre, stålsette meg litt og gi tilbake. Sammen med mannen hender det også at det tar sånn av at jeg ikke makter mer. Men alene styrer jeg jo dette mye selv. Ikke like lett å stoppa da :0)

Og for all del, det er ikke et "problem" i den forstand. Ville bare høre andres erfaring.

Annonse

Med et par menn har jeg opplevd å få fem på rad. Etter fem orgasmer var jeg så utslitt at jeg ikke maktet mer selv og ba han sørge for å få utløsning selv også. Orgasmene blir som regel sterkere og sterkere for hver orgasme. For å få til dette kreves det en god kondisjon og styrke hos mannen spesielt, men også hos dama.

Vel, jeg holder på en stund, men slutter av etter alt fra et par til opp mot ti kanskje. Kommer an på omstendighetene.

Men det er jævlig vanskelig å stoppe når det er så godt, så som regel rir jeg på bølgen så lenge det går, hehe.

Det er vannvittig deilig å oppleve det. :-)

• 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...