Gå til innhold

knull med ukjent jente

Anbefalte innlegg

Gjest condomino

Jeg har hatt et knull med en ukjent jente. Vi brukte komdom og den holdt seg inntakt. Jeg har en fast sex partner, vi er mer eller mindre sammen. Så vi kan nesten si at vi er et par. Jeg er livredd for at jeg skal ha fått noe underlivsykdom eller noe, selv om vi brukte kondom. Er det noe kremmer eller noe jeg kan ta for å eventuelt forebygge dette? Hvilke kjangser er det å bli smittet når jeg brukte kondom?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/269105-knull-med-ukjent-jente/
Del på andre sider

Fortsetter under...

ShitDiddelyDo

Hvordan skal du bli smitta av uhumskheter når penis er inne i en jævla beholder?

Så lenge kondomen holdt seg inntakt trenger du ikke å frykte kjønnssykdommer.

Men du har sikkert klina med henne og kan ha fått herpes. Sugde hun deg kan du ha fått klamydia/gonorre, selv om det ikke er veldig sannsynlig.

Uansett: Er du i tvil får du gå til legen før du puler dama du er sammen med igjen. Spørs om dere forblir sammen hvis du gir henne klamydia.

Angelica :o)

Hvordan skal du bli smitta av uhumskheter når penis er inne i en jævla beholder?

Så lenge kondomen holdt seg inntakt trenger du ikke å frykte kjønnssykdommer.

Men du har sikkert klina med henne og kan ha fått herpes. Sugde hun deg kan du ha fått klamydia/gonorre, selv om det ikke er veldig sannsynlig.

Uansett: Er du i tvil får du gå til legen før du puler dama du er sammen med igjen. Spørs om dere forblir sammen hvis du gir henne klamydia.

Klamydia fra munn til kjønnsorgan??

ShitDiddelyDo

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1173126625' post='3558078]

Klamydia fra munn til kjønnsorgan??

Ja, det er visst mulig, men det er langt mindre sannsynlig enn ved samleie.

Munnsex er generelt veldig trygt, i hvert fall å få (litt verre med dere som gir og får sperm i kjeften), og jeg ville personlig aldri dratt på meg kondom under oralsex, da smittefaren er svært liten.

Igjen: Unntak herpes.

Det tryggeste er nok å være lesbisk. :)

Angelica :o)

Ja, det er visst mulig, men det er langt mindre sannsynlig enn ved samleie.

Munnsex er generelt veldig trygt, i hvert fall å få (litt verre med dere som gir og får sperm i kjeften), og jeg ville personlig aldri dratt på meg kondom under oralsex, da smittefaren er svært liten.

Igjen: Unntak herpes.

Det tryggeste er nok å være lesbisk. :)

Såpass..

Glad jeg holder meg unna sånne synder! ;)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...