Gå til innhold

15 års aldersforskjell

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Eller de har et gjensidig behov for en eldre eller yngre partner. Noen trenger en "mor", andre en "far". Noen vil være "mor", andre "far".

Kanskje.

Kanskje det ja. Kanskje det også gjelder å ha det bedre intimt? Er det ikke noe med at guttene er villest i 20 årene og kvinner etter fylte 40? Har ikke helt erfart det da men ;)

Annonse

Men det er min sak:-)

Ah, vel det er fremdeles ikke min sak å synse om andre, men hadde jeg vært i den situasjonen hadde jeg ikke ofret andre en tanke ang forholdet for det er tross alt bare 2 personer i et forhold.

Skjønner at folk kan se litt rart på saken, da det ikke er vanlig. Og selv om alderen i seg selv ikke er noe problem kommer det andre problemer som til dels er relatert til alder. Feks at man gjerne er i forskjellige livssituasjoner, at man har forskjellige behov og ønsker ang fremtiden, at man har forskjellig "aktivitetsnivå", at det kan være vanskeligere å finne felles venner som begge trives max med, osv. Been there, done that, "rettveien" vel og merke, men det har ingen betydning når det gjelder problemene vil jeg tro.

Annonse

Gjest pro&kontra

Det jeg tenker mest på i slike situasjoner er barn. Har hun barn fra før? Ønsker hun (flere) barn? Ønsker han barn?

Men jeg tror at kjærligheten ikke kjenner noen alder.

Hun har barn fra før av, hun ønsker ikke flere barn. Han har ingen. Om han ønsker er uvisst, da dette ikke er diskutert - rett og slett fordi hun er "livredd" for å gjøre alvor av forholdet:-)

Hun har barn fra før av, hun ønsker ikke flere barn. Han har ingen. Om han ønsker er uvisst, da dette ikke er diskutert - rett og slett fordi hun er "livredd" for å gjøre alvor av forholdet:-)

Vel, det er utrolig dumt å satse på forholdet før akkurat det er diskutert!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...