Fallon88 Skrevet 5. mars 2007 Skrevet 5. mars 2007 Hei! Jeg fikk nylig sopp i underlivet for første gang. Jeg var hos legen og har fått canesten med stikkpille og alt og det virker som behandlingen hjelper. Grunnen til at jeg fikk infeksjonen i utgangspunktet var at jeg hadde sex mange ganger på en kveld med kjæresten min. Legen min sa at ved hyppig samleie kan det bli irritasjoner i kjeden som fører til sopp. Det jeg lurer på er om jeg kommer til å få sopp hver gang jeg har sex? Jeg og kjæresten min liker jo å ha sex ofte og mye, og da kan jo kjeden bli sår... Håper du kan svare meg for jeg syntes sopp er veldig ubehagelig! Hilsen jente, 18 år. 0 Siter
Ugga Bugga Skrevet 5. mars 2007 Skrevet 5. mars 2007 Du får ikke nødvendigvis sopp hver gang du har sex, men det kan være lurt å ta det litt forsiktig en stund og bruke glidemiddel, slik at det ikke blir irritasjoner og rifter. Det går sannsynligvis over med tid og stunder. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.