Gå til innhold

bedre om han var utro.

Anbefalte innlegg

Ares1365380229

Hei. Jeg holder på å ta ett valg om jeg skal flytte fra kjæresten eller ikke. Har tatt 2 aborter innen ett halvt år. Første gikk jeg på ritalin, og det var feil ved fosteret. andre skulle vi ha, men han spr barna sine om hva de ønsket og de sa nei. P-piller ikke sikkert ennå og han passer seg ikke med kondom. Han blir sur vis jeg sier at jeg er redd for å bli gravid og ikke vil ha sex. Da er jeg vist ikke int. Det bruker han på andre ting også.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/269197-bedre-om-han-var-utro/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Gjest hjelpes meg

Barna hans ber deg ta abort? Er det virkelig mulig? Hadde flyttet fra ham og beholdt barnet. Denne typen din er ikke noe å samle på. Kom deg vekk. Du finner deg nok en bedre mann en gang. Og da må dere bli enige om å få barn FØR du blir gravid. Ikke la andre bestemme om du skal beholde barnet ditt eller ikke.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...