Gå til innhold

for en herlig tirsdagsmorgen!

Anbefalte innlegg

Gjest elskeråværesamboer

Fikk ikke sove i morges, så jeg rullet meg over og fikk klådd litt på gubben så han fikk stå, så fikk han seg en ronk så det spruta godt. Etterpå knulla vi så det sang i veggene.

Nå skal det bli godt med middag, litt kjøttkaker med brun saus og stuet kål, selvsagt tyttebær. Eplekake med iskrem til dessert, og en likør til kaffen.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/269238-for-en-herlig-tirsdagsmorgen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tenk om alle dolerene skulle skrive inn hver gang vi hadde sex da. Man trenger vel strengt tatt ikke fortelle om alt man foretar seg med mindre det er noe uvanlig over det, som andre kan hjelpe med eller ha interesse av. Men du har kanskje ikke sex og dessert så ofte...?

Tenk om alle dolerene skulle skrive inn hver gang vi hadde sex da. Man trenger vel strengt tatt ikke fortelle om alt man foretar seg med mindre det er noe uvanlig over det, som andre kan hjelpe med eller ha interesse av. Men du har kanskje ikke sex og dessert så ofte...?

som jeg skulle sagt det selv. Ganske irriterende synes jeg,,

som jeg skulle sagt det selv. Ganske irriterende synes jeg,,

Jeg tror det er bare kødd. Men vi kan jo følge henne opp:

Jeg fikk pizza og kaffe mocca på cafe idag av kjæresten min, og jeg hadde sex i skje i forgårs. Katten min har knust en nips i vinduskarmen.

Hvordan har tirsdagen din vært? =p

Annonse

• 4 år senere...
Gjest jølsin

''Fikk ikke sove i morges, så jeg rullet meg over og fikk klådd litt på gubben så han fikk stå, så fikk han seg en ronk så det spruta godt. Etterpå knulla vi så det sang i veggene.

Nå skal det bli godt med middag, litt kjøttkaker med brun saus og stuet kål, selvsagt tyttebær. ''

Og de skal være av type "stuede", formoder jeg?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...