nicknamekaja Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Jeg er en jente på 35 år som skal utføre bukplastikk neste uke. Jeg både gleder og gruer meg. Fikk mitt andre (og siste) barn for 8 måneder siden. Jeg regner med at det ikke er for tidlig å få utført bukplastikk da min vekt er tilbake til utgangspunktet. Mine proposjoner har blitt helt merkelige etter den siste fødselen (keisersnitt) Jeg er normalvektid, str. 38/40, men magen min er akkurat som om jeg skulle være gravid i 5/6. måned. Jeg har ingen strekkmerker eller hengehud. Det ser rett og slett ut som om jeg er gravid. Har fått bekreftet på Nobel Clinic at musklene mine i magen er ødelagte, og det er dette jeg skal inn å få rettet på. Tror de kalte det raphing. Så omsider til mine spørsmål. Tror du jeg kan søke å få dekket event. noe av utgiften i etterkant av det offentlige? Og event. hvordan bør jeg gå frem? Har tatt bilder bl.a. (Grunnen til at jeg ikke venter med operasjonen er at det er nå mannen min har pappapermisjon, og helt ut april måned, og kan bistå med løft og alt annet i etterkant)Har blitt forespeilet at det er dårlige odds for å få refundert noe av beløpet.Syntes det er urettferdig at "kriteriene" skal være hengehud etc. Jeg har ikke så mye som en "pølse" på magen, men har en stram og stor gravid? mage. Dette er da like skjemmende som noe annet. Setter stor pris på gode råd. Solskinn sendes! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/269251-bukplastikk/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Du bør i hvertfall få sjekket opp dette asap. Brått sier de i ettertid at dette skulle du kommet med før du gjør inngrepet. Start med å kontakt fastlegen din. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/269251-bukplastikk/#findComment-2179233 Del på andre sider Flere delingsvalg…
tvilling75 Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Hei Lurte veldig på hvordan det har gått med deg? Er satt opp på en slik operasjon selv i mai.Har nesten ikke fett på magen men litt løs hud. Men slapper jeg av i magen ser jeg ut som jeg er 6 mnd gravid. Hva måtte du betale? Og får du det refundert fra staten? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/269251-bukplastikk/#findComment-2205285 Del på andre sider Flere delingsvalg…
nicknamekaja Skrevet 9. april 2007 Forfatter Del Skrevet 9. april 2007 Hei Lurte veldig på hvordan det har gått med deg? Er satt opp på en slik operasjon selv i mai.Har nesten ikke fett på magen men litt løs hud. Men slapper jeg av i magen ser jeg ut som jeg er 6 mnd gravid. Hva måtte du betale? Og får du det refundert fra staten? Hei tvilling 75 Det går veldig bra med meg, om to dager er det nøyaktig fire uker siden jeg ble operert. Jeg er fortsatt litt stiv og støl, men VELDIG fornøyd med resultatet! Jeg gruet meg veldig i forkant, noe jeg ikke hadde behøvd. Jeg ble operert av Barstad på Nobel Clinic i Oslo. Jeg tør nesten ikke si hvor mye jeg betalte, men det kom på 52.000 kr. Jeg vet at du kan få det billigere på for eks. Colloseum Klinikken, men dette fant jeg ut etterpå. Har hørt at de er like dyktige der. Jeg får ikke refundert en krone, da jeg tror "kriteriet" for dette er min 10 cm hengehud. Jeg hadde ingen hengehud, bare en "gravid" mage. Syntes uansett det er verdt hver krone. Magen min er flat og fin, og proposjonene samsvarer i kroppen. Gleder meg til sommeren! Lykke til til deg uansett valg av klinikk. Du blir godt ivaretatt! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/269251-bukplastikk/#findComment-2205391 Del på andre sider Flere delingsvalg…
tvilling75 Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Hei tvilling 75 Det går veldig bra med meg, om to dager er det nøyaktig fire uker siden jeg ble operert. Jeg er fortsatt litt stiv og støl, men VELDIG fornøyd med resultatet! Jeg gruet meg veldig i forkant, noe jeg ikke hadde behøvd. Jeg ble operert av Barstad på Nobel Clinic i Oslo. Jeg tør nesten ikke si hvor mye jeg betalte, men det kom på 52.000 kr. Jeg vet at du kan få det billigere på for eks. Colloseum Klinikken, men dette fant jeg ut etterpå. Har hørt at de er like dyktige der. Jeg får ikke refundert en krone, da jeg tror "kriteriet" for dette er min 10 cm hengehud. Jeg hadde ingen hengehud, bare en "gravid" mage. Syntes uansett det er verdt hver krone. Magen min er flat og fin, og proposjonene samsvarer i kroppen. Gleder meg til sommeren! Lykke til til deg uansett valg av klinikk. Du blir godt ivaretatt! Tusen takk for svar! Jeg fikk en pris på 37 000, men det var bare liten bukplastik inkl fettsuging, fjerning av løs hud og oppstramming av de nedre magemusklene. Tror det kommer til å være verdt hver krone ja! Nå bare gleder jeg meg til å få det gjort :-) Mvh 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/269251-bukplastikk/#findComment-2208526 Del på andre sider Flere delingsvalg…
mimer Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Hei tvilling 75 Det går veldig bra med meg, om to dager er det nøyaktig fire uker siden jeg ble operert. Jeg er fortsatt litt stiv og støl, men VELDIG fornøyd med resultatet! Jeg gruet meg veldig i forkant, noe jeg ikke hadde behøvd. Jeg ble operert av Barstad på Nobel Clinic i Oslo. Jeg tør nesten ikke si hvor mye jeg betalte, men det kom på 52.000 kr. Jeg vet at du kan få det billigere på for eks. Colloseum Klinikken, men dette fant jeg ut etterpå. Har hørt at de er like dyktige der. Jeg får ikke refundert en krone, da jeg tror "kriteriet" for dette er min 10 cm hengehud. Jeg hadde ingen hengehud, bare en "gravid" mage. Syntes uansett det er verdt hver krone. Magen min er flat og fin, og proposjonene samsvarer i kroppen. Gleder meg til sommeren! Lykke til til deg uansett valg av klinikk. Du blir godt ivaretatt! Man kan faktisk få det dekket hvis musklene er ødelagte. Vet om flere som har fått JA fra colosseum bl.a. nettopp pga gravide mage. Det med 10 cm heng er ikke tilfelle - er heller 2 cm som er riktig. Tror det er ytterst få som klarer å ha 10 cm. Jeg hadde heng - men ikke 10 cm og fikk det dekket på colosseum. Hadde prøvd å undersøkt om man kan få trukket fra noe på skatten i etterkant! Gratulerer så mye med ny mage! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/269251-bukplastikk/#findComment-2219350 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.