Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Huff jeg blir så trist. Samboeren min har hatt flere episoder med overdrevent alkoholinntak, med påfølgende personlighetsforvandling og blackout. Jeg har sagt klart i fra om at jeg ikke godt tar at han blir så full og at jeg avslutter forholdet neste gang det skjer. På lødag skjedde det igjen. Han kom ramlende hjem klokka to neste dag. For mange er nok dette vanlig helgeforeteelse, men vi er begge enige om at vi ikke vil ha det på den måten.

Han er lei seg og sier at han trenger meg, og at han nå endelig skjønner at han har et alkoholproblem. Han har søkt hjelp hos psykolog, men som kjent tar dette tid.

Han bor fremdeles hjemme hos meg, men sover nå i kjelleren. Han oppfører seg som om han er et offer, er trist og lei og sier at han trenger meg. Hvordan jeg har det og føler meg oppi det hele, viser han liten interesse eller sympati for. Han snakker bare om hvordan HAN har det. I tillegg måtte jeg nermest be om en unnskyldning.

Jeg vet at jeg bare burde avslutte dette forholdet nå, men det er så vanskelig siden jeg fremdeles har følelser for han og siden vi er så involvert i hverandres barn.

Enkelte lever i forhold hvor de blir banket og slått. Kanskje jeg bar børe finne meg i at mannen min ramler på fylla innimellom??? Jeg kjenner bare at respekten for han minker for hver gang det skjer. I tillegg vil det bli utrolig vanskelig å stole på han i framtida.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/269274-samob-p%C3%A5-fylla-igjen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...