Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei.

Tester negativt fremdeles og jeg har hatt noen småblødninger med noen dagers oppholde innimellom. Er det tr som driver å stabiliserer seg tro? slutta på pilla i juli og har ikke fått tilbake tr enda.

Blør ikke mye om gangen, holder med å bruke trusinnlegg. Nå har jeg ikke blødd på noen dager att, hva kan det være tro?? Noen som vet???

Hilsen annda=)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/269282-neg-test-sm%C3%A5bl%C3%B8dninger/
Del på andre sider

Fortsetter under...

tante rød går jeg ut ifra=) menstuasjon.

Jaha. Skjønner at man omtaler mensen som tante rød når enkelte ikke skal forstå hva det er snakk om, det er ikke noe nytt.

Men er virkelig tr en innarbeidet forkortelse og kjent begrep?

Tror bare jeg har sett det en gang før, og da her på dol, men var usikker på betydningen da også.

Mulig jeg er merkelig, men i sammenhenger som denne så er jeg nok mer vant til å kalle en spade for en spade... :)

Annonse

Jaha. Skjønner at man omtaler mensen som tante rød når enkelte ikke skal forstå hva det er snakk om, det er ikke noe nytt.

Men er virkelig tr en innarbeidet forkortelse og kjent begrep?

Tror bare jeg har sett det en gang før, og da her på dol, men var usikker på betydningen da også.

Mulig jeg er merkelig, men i sammenhenger som denne så er jeg nok mer vant til å kalle en spade for en spade... :)

Det er endel brukt på SG. Eller snartgravid.com mener jeg, hehe... ;)

Det er endel brukt på SG. Eller snartgravid.com mener jeg, hehe... ;)

OK, sikkert bare meg som ikke er inne i terminologien. Trodde jeg hadde fått med meg det meste, med IKM og alt.

Sånn går det kanskje når man er så bortskjemt at man slipper å være prøver, og bare får full klaff på første forsøk... :)

OK, sikkert bare meg som ikke er inne i terminologien. Trodde jeg hadde fått med meg det meste, med IKM og alt.

Sånn går det kanskje når man er så bortskjemt at man slipper å være prøver, og bare får full klaff på første forsøk... :)

Hehe, der inne er det mange forkortelser... ;) Pos EL CD 15, neg CB 11 DPO, pos QR 2 dager etter IKM, 14 DPO.

Hehe, der inne er det mange forkortelser... ;) Pos EL CD 15, neg CB 11 DPO, pos QR 2 dager etter IKM, 14 DPO.

Pos EL - positiv eggløsning (evt. eggløsningstest)

CD 15 - ingen aning

neg CB 11 DPO - negativ ClearBlue-test 11 dager på overtid (?)

pos QR 2 dager etter IKM, 14 DPO - positiv QuickRespons test 2 dager etter "ikke kommnende mens"

Pos EL - positiv eggløsning (evt. eggløsningstest)

CD 15 - ingen aning

neg CB 11 DPO - negativ ClearBlue-test 11 dager på overtid (?)

pos QR 2 dager etter IKM, 14 DPO - positiv QuickRespons test 2 dager etter "ikke kommnende mens"

Nei, det er nok bare for innvidde. ;)

(CD cyclus day, DPO days past ovulation)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...